durf niet meer

Author:
lellebel
Posted:
za, 09/14/2019 - 23:11
na jaren onbegrepen gevoeld te hebben door mijn fysieke klachten
kan ik met pillen nu redelijk goed leven echter ik moet weer eens naar de tandarts
ik ben jaren niet geweest durf niet, moet ik weer alles uit leggen, mensen zien je lopen
en zien niets, echter de matige zware gewrichtspijnen dat weten ze niet, ook dat ik daar door
kaak problemen heb neem ik maar voor lief, ik wil gewoon een kunstgebit en daarna nooit meer naar
de tandarts klinkt kinderachtig maar das hoe ik me voel, gewoon nog eenmaal naar de kaakchirurg
tanden eruit en een gebit, want pijn heb ik al genoeg gevoeld, ik ben er vies van gehele dokter circuit
bah onbegrepen voelen heeft me heel wat gekost om er boven op te komen alleen naar de tandarts he
word er al week van als ik er aan denk, en die mensen die het zo goed met je menen ik poep erop
zelf zullen de meeste ook wel een rugzakje hebben , echter daar gaat het niet om het gaat om mij en naar de tandarts
vV

Klinkt als een erg korte samenvatting van een zwaar traject. Ik heb wel 1 zeer belangrijke opmerking: een kunstgebit aanmeten houdt niet in nooit meer naar de tandarts hoeven...Je krijgt er namelijk andere problemen mee, maar zeker niet nooit meer/helemaal geen problemen meer. Dus dat is een goede overdenking waard. Tevens het advies, als dat nog niet gedaan is, begeleiding zoeken. Overigens is het bij kaakproblemen die niet van tanden/kiezen afkomen wellicht juist heel onverstandig richting kunstgebit te gaan, wanneer in ieder geval een deel van het gebit nog goed genoeg voor behoud is.
zo, 09/15/2019 - 12:18 Permalink