Teruggetrokken tandvlees?

Author:
Michelle202
Posted:
ma, 07/08/2019 - 20:57
Ik heb even een vraagje waar ik al een tijdje mee zit. Heb ik terugtrokken tandvlees of horen mijn tanden er gewoon zo uit te zien? Ik heb geen pijn en het is niet gevoelig. Ik heb er op geen enkel gebied last van.

Kan iemand mijn vraag beantwoorden en mij advies geven over wat te doen?
Attach
Jo-Janneke

Teruggetrokken tandvlees kan te maken hebben met tekort aan Q10 en andere stofjes. Kan natuurlijk ook ontstaan bij ontstekingen door slecht poetsen en ragen. Medicijnen, waaronder ook de pil, zorgen voor verminderde opname en verhoogde uitscheiding van voedingsstoffen, waaronder vaak Q10. Ben geen expert om foto te beoordelen.
do, 11/07/2019 - 12:12 Permalink
Lieneke

Als antwoord op door Jo-Janneke

Ben je klaar Jo-Janneke met de Q10 reclame? Er is geen bewijs dat Q10 inname kan helpen bij dit soort dingen. Zeker niet tegen een poetstrauma...
za, 11/16/2019 - 12:05 Permalink
Jo-Janneke

Reclame is voor een bepaald product. Q10 is een stofje dus daar kan je geen reclame voor maken. Daarbij probeer ik ook niets te verkopen. Bovendien heb ik het over 'onder andere' Q10. Ook andere stofjes, zoals vitamine C. Of vind je dat ook reclame? Gaat er om dat het helpt en veel mensen hebben er baat bij, mits het tandvlees niet te ver is teruggetrokken. Bij bewijzen voor medicijnen gaat het om een geforceerde reactie in het lichaam, die wat makkelijker te traceren is.
za, 11/16/2019 - 16:32 Permalink