Toch weer traject in??

Author:
lisa37
Posted:
wo, 06/12/2019 - 07:48
Ik was doorverwezen naar de kaakchirurg door mijn huidige tandarts. Ik wilde nl alles eruit laten trekken onder narcose. Dit ivm angst en de vele behandelingen die ik in het verleden al heb gehad. Oligodontie, kronen bruggen die al vroeg na plaatsen afbraken etc...
Nu ben ik daar vorige week geweest. Ik was erg emotioneel. Hij was erg begripvol.snapte mijn probleem. Hij vroeg of ik ooit al eens was gezien door een speciale arts die over oligodontie gaat. Ik zei nee. .hij wil nl liever niet alles trekken maar evt gaan voor implantaten.. hij vroeg hoe ik daar tegen aan keek. Vindt wel eng maar mss wel beter. We hebben nu afspraak gemaakt in augustus waarbij beide artsen samen gaan kijken wat er mogelijk is. Heb dus ook even bedenktijd...er wordt dan wederom een speciale aanvraag gedaan. Maar het is alleen de vraag in hoeverre ze mijn oligodontie van kleins af aan nog kunnen verklaren. Er zijn ws geen gegevens meer. Ben nu 48 dus dat zou mijn tandarts moeten zijn toen ik 10 jaar was.
Mss heb ik geluk omdat deze speciale oligodontie arts ook een spreekbeurt heeft gehouden in de klas van de jongste van mijn zus die hetzelfde heeft. Dit is 2 jaar geleden. Hij is nl ook bij hem onder behandeling.
Verder zit het in de familie..
Afwachten dus en veel inlezen over implantaten.maar zie ook enge dingen voorbij komen.
Gr lisa