19 jaar beugelen

Author:
Dylanvld
Posted:
ma, 02/11/2019 - 01:30
Hallo allemaal,

Ik ben al een tijdje van plan om een beugel te nemen.
Ik heb nog nooit eerder een beugel gehad en ben daarom beetje informatie aan het verzamelen. Ik wil graag een beugel omdat ik soms voor mijn gebit schaam ( spleetje)

1 ding waar ik mee zit is de verzekering. Ik ben av student verzekerd bij DSW dus 75% van €685 wordt vergoed! Ik ben bang dat ik hele hoge kosten ga krijgen en mijn vraag is, is dit een goed idee om dan te beginnen? Of moet ik verder zoeken naar een verzekering dat meer vergoed ?

En stel ik doe het en mijn kosten lopen op tot €2000 euro totaal. Kan ik dan zelf mijn eigen kosten ook in termijnen betalen of moet dat in 1 keer?

Sorry voor als mijn vragen dom overkomen, ik wil graag jullie ervaring weten en hoe jullie het best verzekerd zijn..

Bedankt alvast!
Ruben Hertsenberg

Hallo allemaal,
Ik ben al een tijdje van plan om een beugel te nemen.
Ik heb nog nooit eerder een beugel gehad en ben daarom beetje informatie aan het verzamelen. Ik wil graag een beugel omdat ik soms voor mijn gebit schaam ( spleetje)
1 ding waar ik mee zit is de verzekering. Ik ben av student verzekerd bij DSW dus 75% van €685 wordt vergoed! Ik ben bang dat ik hele hoge kosten ga krijgen en mijn vraag is, is dit een goed idee om dan te beginnen? Of moet ik verder zoeken naar een verzekering dat meer vergoed ?
En stel ik doe het en mijn kosten lopen op tot €2000 euro totaal. Kan ik dan zelf mijn eigen kosten ook in termijnen betalen of moet dat in 1 keer?
Sorry voor als mijn vragen dom overkomen, ik wil graag jullie ervaring weten en hoe jullie het best verzekerd zijn..
Bedankt alvast!

Hoi.