Stoppen met ORTHODONTIe

Author:
Jhb
Posted:
vr, 01/25/2019 - 10:39
Hallo allemaal, Mijn zoon gisteren naar ortho voor controle. Heeft een losse beugel. Activator nu anderhalf jaar. Er is heel veel veranderd maar nu na de ze controle is er na 3 keer niks meer veranderd. Hij moet nog een aantal melkiezen wisselen en onder een paar zitten geen blijvende die missen. Maar nu willen ze een jaar stoppen. Is dit verstandig of normaal. Ze zeggen dat niet het gewenste resultaat is bereikt. Hij is ook nog maar 12 jaar. Maar wel zonde van de tijd zou je denken.
Jhb

We zijn na negen maanden weer bij de ortho geweest. Mijn zoon heeft vorige x een gesprek gehad over een plan van aanpak. Botankers evt. Elastiekjes en waarschijnlijk een kaakoperatie omdat de onderkaak te ver naar achter staat. (Hij krijgt nu steeds meer laat van kaak) nog niet aan ortho gemeld. Niet aan gedacht. Hij is 14 jaar maar ze vind hem niet overtuigend genoeg dat hij zijn best zal.daakoen!! Want immer de losse beugel heeft niet het gewenste resultaat gegeven. (Ze zeggen eingelijk hij heeft niet zijn best gedaan, al vind ik van wel.) Maar goed hij mag over half jaar weer komen en dan plan bespreken. Maar ht lijkt mij toch dat ik als ouder het laatste woord heb? Ja en mijn zoon wil.heel.graag zelf de beugel omdat hij een enorme spleet heeft en scheef staat en kiezen mist. Alleen hij is niet eg spraakzaam en komt.hij dus niet overtuigend genoeg over. Wat moet ik hier mee als ouder. Help
vr, 09/18/2020 - 12:33 Permalink