Niet geheel tevreden en nu?

Author:
Me.me
Posted:
do, 02/07/2019 - 00:42
Ik heb nu een maand kronen en facings op mijn 4 voortanden. Hiervoor had ik composiete facings. Ik was gewend dat mijn 4voortanden mooi op 1 lijn lagen en dat de voortanden zelf iets breder waren dan de snijtanden.. toen ik bij de tandarts weg kwam na het bijslijpen vroeg ik of ik het resultaat mocht zien. Als antwoord kreeg ik dat dat niet kon omdat het dan niet, zoals afgesproken, een dag later klaar kon zijn.. ze zeiden dat de scherpe randjes eraf werden gehaald en het meer een geheel ging worden.. vanwege het duidelijke antwoord heb ik er toen voor gekozen om er niet moeilijk over te doen, omdat bet voor mn gevoel goed zat.. toen de tandarts het resultaat in mijn mond liet zien gaf ik aan dat ik het idee had dat het anders/groter was.. echt enthousiast was ik dan ook niet.. de tandarts zelf daarentegen was behoorlijk enthousiast en gaf aan dat het een heel mooi resultaat is geworden.. het geval is als volgt; de voor en snijtanden zijn langer dan mn hoektanden. Daarnaast zijn mijn 2 voortanden iets langer dan mijn snijtanden, maar naar mijn idee is het nu een beetje meer richting konijn dan dat het in proportie is + ze staan iets scheef.. misschien ben ik dan ook echt heel erg pietleuterig aan het kijken, maar dan nog.. met momenten lijkt het ook weer mee te vallen, totdat ik dan weer goed ga kijken.. onlangs ben ik teruggewenst bij deze tandarts ivm geïrriteerd tandvlees en wat opgetrokken tandvlees.. hierbij benoemde hij dat het kwam door slechte tandverzorging, wat ik zelf een beetje bijzonder vindt omdat we net 3weken verder zijn + ik altijd 2 dagen poets en, ik moet eerlijk zijn, regelmatig ragers gebruik, dus niet dagelijks.. daarnaast benoemde hij nogmaals dat het een heel mooi resultaat is geworden.. ik ben zelf erg onzeker als het over mijn gebit gaat, dus had besloten om het nog even aan te kijken. Mensen om mij heen hebben het nog niet opgemerkt..

Ik weet het het is een lang verhaal maar hoop dat mensen tips hebben..
vV

zonder foto kan ik mij geen oordeel vormen... punt is wel dat er ondanks dat je reserves had blijkbaar toch toestemming voor plaatsen gegeven is.. bepaalde zaken zijn binnen grenzen wellicht nog met beslijpen te corrigeren, erna goed polijsten.
do, 02/07/2019 - 10:13 Permalink