Verstandskies en zwanger worden advies aub

Author:
Miss89
Posted:
wo, 12/05/2018 - 22:00
Hallo

Ik heb onderin een verstandskies die voor de helft aan de bovenkant is afgebroken, hij moet er ook echt uit,
Helaas had ik in mijn zwangerschap heel erg pijn maar kwam en ging, helaas is het een miskraam geworden:(
Nu heb ik al maanden geen pijn meer aan die kies, ik ben doodsbang om de kies eruit te laten trekken, ook willen we graag weer zwanger worden en ik weet dat het beste is dat de kies eruit gaat voor ik weer zwanger word, toch vraag ik me af of er geen andere oplossing is zodat de kies toch kan blijven zitten en dat ik dan na mijn zwangerschap een andere tandarts zoek zodat ik kan sparen en evt behandeling onder narcose kan doen, ik vraag me ook af of dr tandarts die kies niet goed schoon kan maken zenuwen etc eruit halen en een vulling erin doen om even te overwegen. Wie heeft hier raad
vV

ding moet eruit voor de zwangerschap. ontstekingen hieraan gerelateerd zijn een risico voor de foetus. Als het niet de enige is die eruit moet is de kaakchirurg wellicht genegen dit onder narcose te doen, en wanneer op de juiste manier is aangevraagd draagt de ng er wellicht ook nog aan bij. ZOu dit dus allemaal heel snel gaan regelen voor er problemen uit voortkomen. Succes en sterkte.
do, 12/06/2018 - 09:35 Permalink
Lieneke

Eruit ermee...helaas geen andere oplossingen. Door hormoonschommelingen krijg je juist meer last van dat ding en kan het complicaties rondom de zwangerschap/bevalling opleveren . Het kan zelfs je vruchtbaarheid misschien verminderen. Het is nooit leuk om een verstandkies eruit te laten halen, maar beter nu dan....
do, 12/06/2018 - 14:28 Permalink