Meer pijn na wortelkanaalbehandeling dan er voor!

Author:
Karel1980
Posted:
wo, 10/10/2018 - 17:16
Bij mij is eergister een wortelkanaalbehandeling gedaan in een kies linksonder. Zodra de verdoving uit begon te werken merkte ik dat het nog wel erg gevoelig was, maar ik dacht dat dat wellicht kwam door m'n tandvlees waar de verdovings naald in gezet was of iets als dat. Maar eigenlijk is de kies sinds eergister alleen maar meer pijn gaan doen. Had er gister meer last van dan op de dag zelf en vandaag weer meer dan gister. Het is een continu pijnlijk gevoel (ik heb gisteravond alleen kunnen slapen met ibuprofen) en als ik er op kauw doet het al helemaal pijn. Nou las ik op Internet al wel dat napijn na een WKB niet ongewoon is, maar wat ik vreemd vind is dat het alleen maar meer pijn lijkt te gaan doen, i.p.v. dat het geleidelijk afneemt zoals ik dan zou verwachten. Ook vind ik het apart dat ik voor de behandeling eigenlijk nieteens zoveel last had van deze kies (was alleen wat gevoelig met kauwen maar merkte er verder niet zo veel van), maar nu doet ie echt pijn. Kan iemand mij zeggen of dit toch nog klinkt als 'gewone' napijn, of is het verstandig dat ik morgenochtend toch maar terug ga naar m'n tandarts?