Enkele problemen op het forum

Author:
Lieneke
Posted:
wo, 07/20/2011 - 20:04
Op dit moment zijn er enkele problemen op het forum. Zo kunt u rode uitroeptekens zien die er niet horen. Ook is er een storing in de polls. Merkt u nog wat anders op? Meldt u het dan eventjes?
Anoniememama

Hallo allemaal. Ik heb me vandaag ingeschreven hier en probeerde meteen mijn verhaal/vraag te plaatsen in een topic, maar het lukt niet. Ik kan wel een voorbeeld zien maar zodra ik op opslaan klik krijg ik een fout melding . Wat doe ik fout?

Alvast bedankt
wo, 09/19/2018 - 00:28 Permalink
Woeptiedoe

Als antwoord op door Romy32

Een kleine tip. Dit forum werkt met registratie. Dan is een captcha bij het plaatsen van een bericht niet nodig. Enkel bij het aanmaken van het account.

Indien de zogenaamde hackers die captcha weten te omzeilen, kunnen ze ook de captcha bij het posten omzeilen. De enigen voor wie dat lastig is, is voor de goedwillende gebruikers.
ma, 10/29/2018 - 21:39 Permalink
koopbak

Sinds een week doet 1 voortant pijn met elektrisch poetsen. Als ik de tandenborstel uit doe en zelf poets doet het geen pijn. Gisteren heeft de tandarts een klein gaatje gevuld bij deze tand. Vanochtend probeerde ik weer elektrisch te poetsen, maar het doet nog steeds pijn. De voor en achterkant. Warm en koud doet geen pijn. Eten ook niet. Alleen het elektrisch poetsen. En de tand is aanwezig zeg maar. Maar doet geen pijn. De tandarts zegt dat ik een erg gevoelig gebit heb. De tandarts vond het wel gek dat ik alleen bij dat pijn heb.
Heeft iemand een idee wat dit kan zijn?
vr, 04/08/2022 - 11:44 Permalink
Tandarts_Richa…

Als een "gaatje" gevuld wordt kan de tand reageren. Tenslotte heeft u ook tijd nodig om v e operatie bij te komen. Geef de tand
wat tijd. Als de tandhals gevoelig is smeer dan wat sensitive tandpasta erop na het poetsen. Als het te lang duurt, of zo erg wordt dat u er s'nachts wakker v wordt dan de tandarts raadplegen.
vr, 04/08/2022 - 17:54 Permalink