Diepe beet - Welke beugel?

Author:
René_N
Posted:
vr, 06/22/2018 - 18:06
Ik heb een diepe beet. Dat betekent, dat mijn ondertanden achter mijn boven tanden komen bij dichtbijten en net het tandvlees niet raken. Ik ben volwassen en zou dit nog wel willen laten corrigeren. Kan dit met een Aligner beugel of is dit alleen mogelijk met slotjes? Ik zou dan ook mijn boven en ondertanden weer strak naast elkaar willen hebben. Nu is er bij de bovenkaak de tand naast mijn voortanden, die verschuift en onder 1 van de ondertanden die iets verschuift.
Attach
René_N

Als antwoord op door gbr77

Bedankt voor de reactie. Zo gezegd, zo gedaan ben ik in oktober naar de orthodontist gegaan. ik heb daar een intake en vervolgafspraak gehad voor foto's en afdrukken. Daaruit zijn 3 opties gekomen, waarvan ik optie 1, de kaakoperatie heb laten schieten. Dat traject is 3 jaren en dat wil ik niet. Optie 2 is witte slotjes compleet voor beide bogen en met elastieken. Optie 3 is de Invisalign G5 voor diepe beet. De keuze zal ik nog moeten maken en die is nog even knap moeilijk. Beide hebben voor en tegens natuurlijk. Prijsverschil is er ook, maar speelt bij mij even geen rol. Het resultaat echter wel.
vr, 01/11/2019 - 20:53 Permalink