Onterecht C28 in rekening gebracht?

Author:
hamsterbal
Posted:
do, 09/13/2018 - 12:58
Beste,

Ik ben overgestapt naar een nieuwe tandarts omdat deze gunstiger gelegen is.
Mijn gebit is gezond en mankeert weinig.

Voor periodieke controle ben ik kort geleden bij de nieuwe tandarts langs gekomen. Daarbij zijn 3 foto's gemaakt en is vastgesteld dat ik geen problemen heb.
Vervolgens zie ik op de rekening dat er naast de drie foto's ook een dag later een C28 (uitgebreid onderzoek t.b.v. het opstellen van een behandelingsplan). Dit vind ik verwonderlijk, omdat er geen behandelplan nodig is voor het vervolgen van periodieke controles. Tevens is de C28 een dag later op de factuur is gedateerd dan mijn tandartsbezoek en ik kan me niet voorstellen dat er een dag later aan mijn dossier gewerkt is.

Zie onderstaande bijlage voor de specificatie.

Mijn vraag is of C28 wel in rekening gebracht mag worden. Het lijkt mij dat dit een periodieke controle had moeten zijn.

Alvast bedankt voor de hulp.
Attach
vV

vraag het na bij de praktijk, en laat uitleggen. Wij waren er niet bij. En weten dus ook niet hoe lang eea geduurd heeft en hoe lang de afspraak was, en of er nog over andere zaken gesproken is naast de periodieke controle. Kan zijn dat er een vergissing in patient is gemaakt? Iets kan in ieder geval niet gedeclareerd op een dag dat u er niet was...
do, 09/13/2018 - 13:28 Permalink