Helse kiespijn

Author:
Arianne22
Posted:
do, 07/12/2018 - 11:02
Goedemorgen!

Ik heb sinds 3 dagen echt helse kiespijn. Dat ik gewoon door de grond kan zakken van de pijn. Op dat moment kan ik ook gewoon echt niets dan alleen maar huilen, gewoon omdat het zo’n enorm pijn doet. De kies is al een hele tijd geleden afgebroken, maar nu krijg ik er pas last van. Mijn tandvlees is ook helemaal opgezwollen en soms zijn mijn lippen ook enorm dik. Ik neem al paracetamol en inbuprofen. Maar dat helpt echt maar eventjes. Spoelen met zout water helpt ook maar eventjes. Dus mijn vraag. Heeft iemand nog goede tips die werken?

Voor als daar vragen naar komen. Ik zou hee graag naar de tandarts willen! Maar momenteel heb ik geen vervoer om ergens heen te gaan.. dus de pijn moet ik helaas doorstaan....

Alvast bedankt, groetjes Arianne.
vV

vervoer zijn natuurlijk diverse opties voor: vrienden/familie, fiets lenen, taxi, bus, combinatie van etc. Dit klinkt echt als iets wat door de tandarts aangepakt moet worden. Zou niet wachten tot het weekend (extra kosten.., lastiger een afspraak te krijgen).
klinkt als een fors ontsteking, en wanneer dat nog verder gaat uitbreiden ben je nog verder van huis.... sterkte ermee.
do, 07/12/2018 - 12:18 Permalink
Arianne22

Als antwoord op door vV

vervoer zijn natuurlijk diverse opties voor: vrienden/familie, fiets lenen, taxi, bus, combinatie van etc. Dit klinkt echt als iets wat door de tandarts aangepakt moet worden. Zou niet wachten tot het weekend (extra kosten.., lastiger een afspraak te krijgen).
klinkt als een fors ontsteking, en wanneer dat nog verder gaat uitbreiden ben je nog verder van huis.... sterkte ermee.


Bedankt voor uw antwoord! Ik heb vanavond de spoedtandarts gebeld en het uitgelegd waar ik last van heb. Hij had al gelijk door dat het een ontsteking was. Ik moest wat spul halen bij de apotheek, en dat en paar keer per dag doen ( ik weet even niet meer hoe het heet ) en dan moet het binnen 3 dagen weg zijn en als de pijn weg is dan moet ik naar de tandarts.
do, 07/12/2018 - 22:48 Permalink