Geen tandart verzekering (Wanbetaler) Is het wel mogelijk in Termijnen afbetaling?

Author:
Yakub
Posted:
ma, 04/16/2018 - 03:04
Ik heb geen tandarts verzekering omdat ik een wanbetaler ben al 4 jaar.
Ik kom ook niet in aanmerking voor tandarts verzekering.
Op dit moment zit ik met meerde pijn in me tanden die ik niet een twee drie kan oplossen.
Elke keer als ik naar de tandarts ga moet ik contact of pinnen na een behandeling.
De afgelopen jaar heb ik een wortel kanaal behandeling gehad, een vulling gehad, er zijn nog 2 of 3 tanden waarvan wortelkanaal behandeling of een vulling in moet. Me tandvlees ziet ook niet meer gezond uit. Ik heb een kies uitmoeten laten trekken, en de kies voor zit een gat die heel veel pijn doet die wil ik niet verwijderen heb geen keus meer.

Een wortelkanaalbehandeling gehad die nog niet af is heb een tijdelijk vulling gekregen die nu ook pijn doet. Heb nog meer kiezen die ook dezelfde of een vulling in moeten.

Ik ben bang dat me tanden aan het verrotten zijn. Ik weet geen raad meer.

Is er Tandarts praktijken die me tanden willen bekijken en toch kunnen fixen, en in in Termijnen
zo dat ik met een glimlach kan lopen, in een wereld die mij steeds tegenvalt.
ik heb werk met vaste baan, ben ook aan het aflossen de schuld die ik opgebouwd heb.
MagicSmile

Als antwoord op door Lieneke

Bezoek eens het onderwijs: de universiteiten tandheelkunde. Stuk goedkoper!


Je zou ook kunnen overwegen in het buitenland naar de tandarts te gaan. Ik werk in ****** en daar komen meerdere mensen vanuit het buitenland naar toe..prijzen liggen lager dan in Nederland en je wordt er perfect via de Europese normen geholpen! Mocht je meer informatie willen hebben, laat maar weten :)
do, 04/19/2018 - 14:42 Permalink
MagicSmile

Als antwoord op door vV

Sorry maar zo is dit niet bedoelt, de prijzen liggen hier een heel stuk lager en we hebben mensen hier met dezelfde problematiek die vanuit Nederland wel komen....gaan vaak hele goedkope vluchten heen en weer als je niet op een datum vast zit...hebben onlangs mensen gehad die hadden een reis via Corendon geboekt 8 dagen voor 99 euro incl 8 dagen verblijf hotel en rondreis!! die kosten zijn goedkoper of gelijk aan een maand zorgverzekering!! dus nee totaal niet bedoeld als reclame...dan had ik wel andere informatie vermeld!!!!
do, 04/19/2018 - 16:01 Permalink