reden genoeg voor klacht indienen?

Author:
NinaSimone
Posted:
do, 11/30/2017 - 08:57
Mijn verhaal in kort;

Nooit gaatjes gehad. Nu eerste gaatje, vulling wit door nieuwe tandarts, de vervanger van mijn oude verhuisde tandarts. Hierna zeurende pijnklachten in tand. OMdat deze tandarts ook slecht werk leverde met mijn kind, die 3 keer terug moest komen voor aanvullen tand welke ooit deels was afgebroken, en zijn nieuwe extra laag eraan brak steeds binnen een dag af. Na 3 keer hadden we het wel gehad met terugkomen bij hem. Omdat deze tandarts vervanger was van oude, die dit wel altijd mooi kon doen, die opbellen en legde tevens vraag pijn voor. Was normaal en kon lang duren na vulling. Dus hier mee verder gelopen, maar pijn ging niet weg. Naar controle tandarts, en weer vraag pijn, maar kreeg mededeling dat pas bij ontzettende pijn een wortelkanaal nodig was voor die tijd niet. Geen foto of test tand. Naar andere tandarts gegaan en deze heeft afgelopen maand foto genomen en koude en druk en bijt test. Vond meer dat mijn klachten met mij als angstpatient te maken zou hebben, omdat de nieuwe tandarts dit sinds de vorige keer boren in dossier had gezet. Verder advies de vullingen te vervangen. En dat ik dan bij verdere pijn naar endo mocht want hij wist niet verder wat er speelde. Ik terug met pijn die me uit slaap hield en om de 2 uur ontstekingsremmers en pijnstillers nodig had, bij de tandarts die me niet wou behandelen voordat pijn te erg werd. Ik mocht gelukkig komen en mijn vulling werd vervangen. En foto gemaakt. Verder wist ze ook niet wat er mis was, en dus kaakchirurg. Waar ik week later was , kaakchirurg had foto gemaakt en 2 donkere plekken zichtbaar. Daarnaast nog even tandvlees onderzocht maar niks mis mee. Dat het duidelijk tandkundig probleem was en begreep niet waarom 2 tandartsen dit niet hadden gezien, goed onderzocht, en mij zo doorstuurde naar hem.

Mijn klacht: slechte gang van zaken, en te lang mij laten lopen met pijnklachten en niet snappen wat er met mijn tand mis is. Nu dus mijn tand naar de maan, terwijl ik nooit wat had en dit mijn 1e oppervlakkig gaatje zelfs was. Vooral de eerste tandarts neem ik het kwalijk, dat die zo slecht werk qua boren en vulling leverde, dat dit dus kan gebeuren. De andere 2 neem ik kwalijk dat ze niet goed hebben gekeken.

Ik kan vragen de fotos van ze, en deze dan hier uploaden, is dat een idee?
NinaSimone

Als antwoord op door vV

Bedankt voor je reactie, je was al op de hoogte van eerder berichtje elders met dit probleem. Bedankt voor je reacties. Ik heb van tandarts 1 ze opgevraagd al en krijg deze per mail een dezer dagen. Andere tandarts belt nog terug vanwege info overdracht kaakchirurg en dan ga ik ook dit verzoeken. Ben zelf ook wel benieuwd nu.
do, 11/30/2017 - 12:52 Permalink