Bultje in mondbodem tegen kaak aan.

Author:
Tamara1990
Posted:
ma, 01/16/2017 - 12:16
Hallo ik maak mij zorgen over een rond bultje die ik voel in mijn mondbodem tegen mijn kaak aan. Hij is hard en rond. Weet niet hoelang dat hij daar al zit maar ik ben altijd erg bang voor kanker. Ik ben 25 en net 3 maanden gestopt met roken. Het bultje zit onder dat gene wat mandibular tori? Word genoemd ? Hier een foto.. hoop dat iemand mij kan helpen. Verder geen klachten maar echt bang voor kanker..

Ongeveer waar het rode stipje zit
Tamara1990

Als antwoord op door Tamara1990

Sorry dat ik nog even een berichtje plaats maar ik las dat die tori zeg maar bovenaan de kaak Is zeg maar, dat heb ik ook alleen een beetje daaronder Is het vlak en dan komt er weer een rond bolletje aan de kaak zeg maar. Dat klopt ook met wat u zegt? Verder geen zorgen over te maken?
wo, 01/18/2017 - 18:07 Permalink
Tamara1990

Als antwoord op door Tamara1990

Het is inmiddels bijna een jaar geleden dat ik dit bericht heb geplaatst. Het bultje zit er nog en misschien een klein beetje groter geworden maar dan kan ik niet 100% zeggen. Aangezien ik last heb van hypochondrie hoop ik dat iemand mijn vraag kan beantwoorden. Als dit mondkanker was geweest dan had ik wel andere symptomen gehad toch? Had het ook veel groter geweest toch?
di, 11/07/2017 - 15:25 Permalink
Tamara1990

Als antwoord op door Tamara1990

Heb toch nog een vraag en hoop dat ik dan kan stoppen. Het bultje die ik heb die zit dichter bij de mondbodem dan die torus die ik aan beide kanten heb. Dit is normaal? Ben bang voor kanker omdat het er al een tijd zit, verder ben ik vorige week net bij de tandarts geweest voor controle. Dan had hij wel wat gezien als iets niet in orde was toch? Hoop dat iemand mij kan helpen
wo, 11/08/2017 - 10:53 Permalink