Zwelling naar trekken verstandskies

Author:
Rock95
Posted:
zo, 11/05/2017 - 11:40
Hallo,

Naar lang lang zoek en het antwoord niet gevonden te hebben, stel ik hier toch maar mijn vraag.

Ik ben 2 november Ontdaan van me twee verstandskiezen. Toen ik het ziekenhuis uit liep zat er al een beste zwellig.. thuis direct door naar bed en die dag eigelijk alleen maar geslapen.

3 november ging het een stuk beter kun weer wat eten en voelde me goed. Avonds wel weer optijd bed in gegaan.

4 november kreeg ik in de loop van de middag flinke koorts 38,5. Optijd naar bed gegaan maar werd in de loop van de nacht wakker met een geel bruine substatie in me mond.

Als ik nu op me zwelling druk komt de substatie uit me wond zetten.. de koorts is daarin tegen wel verdwenen

Mijn vraag is dit een onstekking, of is dit oud bloed.. ik maak me er namelijk best wel druk om
Rock95

Als antwoord op door Lieneke

Ik heb gisteren gebeld, ze gingen er vanuit om dat ik geen pijn heb dat het ging om wond vocht, moest goed spoelen en de boel schoon houden... klachten konden dan eerst weer wat erger worden maar dat was normaal.

Wat me gisterenavond wel op viel is dat om de wond het helemaal wit begint te worden, wat ik veel gelezen heb is dat afstervend weefsel, klopt dit?

Sinds gisteren avond laat komt de pijn een beetje weer terug, soms heel heftig maar soms ook ineens weer weg. Ik kijk het nog tot donderdag aan en anders ga ik maar weer eens langs. :( Dan is het namelijk ook een week later, en moet volgens het boekje van de kaakchirurg de klachten verdwenen zijn.
di, 11/07/2017 - 09:23 Permalink