keuze behandelaar

Author:
Anoniem (niet gecontroleerd)
Posted:
wo, 10/11/2017 - 11:36
twee maanden geleden had ik een ontsteking in mijn tandwortel. Omdat mijn eigen tandarts op vakantie was heeft een andere tandarts in zijn praktijk een begin gemaakt met de behandeling. Afgelopen jaar heb ik een aantal kronen laten zetten waardoor ik enorme hoge kosten had gemaakt. Derhalve heeft de tandarts voorgesteld de behandeling volgend jaar af te ronden. Nu heb ik klachten en merk ik dat het verstandiger is om de behandeling alsnog af te ronden. De tandarts assistente zegt dat ik deze behandeling bij de betreffende tandarts moet laten afronden. Ik wil graag mijn eigen tandarts. Ik ben van mening dat ik mijn eigen tandarts mag eisen om dit af te ronden. Klopt dit of ben ik verplicht de behandeling door de betreffende vervangende tandarts te laten afronden?
Bedankt!
vV

normaal gesproken wordt dit door de eigen tandarts gedaan. Wanneer er een eigen tandarts toegewezen is , is dast de consequentie. Dan is ook de consequentie dat er extra kosten bij kunnen komen omdat de start van de behandeling niet door de eigen tandarts gedaan is,. of niet is afgemaakt door degene die hem gestart is.
wo, 10/11/2017 - 12:53 Permalink