Hoeveel kost een normaal ondergebit circa?

Author:
Tara1971
Posted:
wo, 09/13/2017 - 20:02
Goedenavond,

Graag zou ik willen weten wat de prijs ongeveer is van een nieuw kunstgebit alleen onder ( geen klik en ook geen frame) op een tandeloze onderkaak boven is ook tandeloos)

Dit inclusief happen of andere eventuele
standaard kosten.
Dus er zijn geen bijzonderheden aan mijn mond dus extra bijzondere afwijkende kosten zijn er niet.

Ik zou dan de voordeligste moeten kiezen ivm de kosten.

En hoe gauw kan dit klaar zijn?

Ik heb geen ondergebit meer...
vV

Als antwoord op door Tara1971

ik zou dat even navragen bij degeen die het moet maken. Er kunnen factoren zijn die extra werk en dus extra codes en dus extra kosten nodig maken. Kan je niet even vanachter de PC bepalen. Daarnaast zijn tarieven tandtechniek vrij, dus het hangt er maar net vanaf of er een goedkopere of duurder tandtechnisch lab bij betrokken is. Daarnaast even een opmerking, je plaatst dit gisterenavond, om een uur of acht. En dan vervolgens pas drie uur later nog een keer? het is niet zo dat hier mensen achter de pc zitten te wachten tot er weer een vraag gesteld wordt, dit gebeurt in vrije tijd/vrije momenten, en ik en anderen hier hebben ook nog andere dingen te doen. Dus iets meer geduld aub.
do, 09/14/2017 - 08:32 Permalink
vV

Als antwoord op door Tara1971

die grenzen liggen hoger. Aanvraag is nodig wanneer prothese jonger dan 5 jaar voor vervanging. Of wanneer er bijzonder hoge kosten te verwachten zijn. gaat niet alleen om techniekkosten, ook om andere zaken/behandelcodes. Grensbedrag ligt per verzekeraar anders, wat eigenlijk in strijd is met het uitgangspunt dat de basisverzekering voor iedereen gelijk moet zijn...Onbegrijpelijk dat de NZA daar niet tegen optreedt.
do, 09/14/2017 - 19:11 Permalink