Wiet na verstandskiezen trekken

Author:
NivEk
Posted:
vr, 06/16/2017 - 16:26
Hallo,

Ik heb laatst, de 14e, mijn verstandskiezen linksonder en linksboven laten trekken en het is nu 3 dagen later, de 16e.
Het is vrijdag en ik en mijn maten gaan meestal een jointje of twee roken op vrijdag avonden, kan dit erg kwaad?
Ik heb veel opgezocht op internet, ervaringen van mensen gelezen, maar ik wil graag nog andere ervaringen/meningen lezen.
Ik heb op verschillende websites gelezen over hun ervaringen en ben er geen één tegen gekomen die er problemen mee heeft gehad, met het roken van sigaretten ten minste.
Wiet is misschien een heel ander verhaal dan van sigaretten maar daar kan ik niks over terug vinden. Ik vind geen mensen die ervaring hebben met wiet roken na het trekken van verstandskiezen.
Ik zou het natuurlijk enorm zonde vinden om niet mee te gaan met m'n maten deze avond, vandaar dat ik hier even wat post.

Kan het erg kwaad? Ik heb gelezen dat roken het process kan vertragen en misschien zelfs kan infecteren, is dit precies hetzelfde met wiet of komen daar andere dingen bij kijken?
Veel mensen merken geen verschil maar ben toch een beetje bang. Maar die mensen roken ook aardig wat sigaretten per dag en ik ben van plan 1/2 jointjes te roken, een heel stuk minder dus.
Maakt de hoeveelheid uit of speelt dat geen rol?

Alvast bedankt voor uw tijd.
Gr.

(Ik rook meestal een jointje met tabak, maar als tabak de grote boosdoener is kan het natuurlijk ook zonder)