Antwoord gekregen? Graag reactie terug!

Author:
Lieneke
Posted:
do, 09/23/2010 - 12:09
Beste gebruikers,

Onder onze vrijwillige professionals heerst er sinds enige tijd nogal wat onvrede.
Regelmatig wordt er hier uitgebreid antwoord gegeven op uw vragen of wordt er een wedervraag gesteld.
Het komt dan vaak voor dat er niet meer gereageerd wordt. De motivatie om dan nog uitgebreid vragen te beantwoorden wordt hierdoor aanzienlijk lager. Zou u zo beleefd willen zijn om onze vrijwilligers te antwoorden?

Het beheer
vV

Als antwoord op door Vero_engeltje

even voor de goede orde: je vraag stond welgeteld 14 uur op het forum, waarvan het grootste deel de nacht betrof, een nacht van vrijdag op zaterdag. Voor de meeste mensen is vandaag een vrije dag. Met heel erg mooi weer (eindelijk..) Ik vind deze opmerking echt misplaatst...Daarnaast is het gezien fase waar eea in zit niet een heel dringende vraag. De vrijwilligers hier doen dit in hun vrije tijd, of tussendoor op een werkdag . Belangeloos. Eerlijk gezegd zijn dit soort opmerkingen van ongeduldige mensen die het allemaal niet snel genoeg ging en/of mensen die niet tevreden waren met gegeven antwoorden hoewel daar niets anders van te maken was voor mij eerder reden geweest mij (tijdelijk) terug te trekken hier... Het zit er weer aan te komen...
za, 05/27/2017 - 16:02 Permalink
Vero_engeltje

Als antwoord op door vV

Beste vv,

Mijn opmerking was totaal niet slecht bedoeld en zelfs bedoeld om op te monteren. Lieneke postte dat her wat frustrerend is voor de vrijwilligers als er geen repliek komt. En
Daarom stuurde ik een repliek om aan te tonen dat er nog mensen zoals mij bestaan met beleefdheid en
Dankbaarheid. Dankbaar voor mensen die hun vrije tijd opofferen om anderen te helpen. Ik had niet gezegd dat 'mijn vraag dringend was' 'of dat ik ' s nachts antwoord verwacht'. Wou gewoon een hart onder de riem steken. Ik heb op mijn leeftijd meer meegemaakt dan iemand van 80 ooit zal meemaken. En ben de laatste die een ander ellende zal aandoen. Integendeel. Ondanks mijn moeilijke leven ben ik degene die het eerst een helpende hand zal aanrijken. Om maar te zeggen. Dus hopelijk maak ik je dag of slechte ervaringen weer beter. U wordt gewaardeerd door mij en door vele andere mensen.
za, 05/27/2017 - 21:44 Permalink