Nota voor 2-3 minuten gesprek

Author:
Lauda
Posted:
do, 03/23/2017 - 15:13
Daar ben ik weer, na 10 jaar.

Zoals sommigen zich misschien herinneren heb ik aan het einde een super goede kunstgebit gekregen.
Heb zo nu en dan het laten rebasen bij/via een tandarts uit mijn dorp.
Eind vorig jaar viel me op dat onderste gebit wat scheef zit, zeg maar uit het midden.
Ben gelijk langs mijn tandtechnicus (klinisch prothese technicus) geweest en hij attendeerde mij dat in feite heb ik recht op nieuw kunstgebit.
Hij heeft, helaas, geen contract met Univé dus ik moet via tandarts naar hem toe.
Ik ben naar de tandartspraktijk gegaan waar de laatste jaren het rebasen plaats vond en heb afspraak gemaakt waar ik duidelijk heb aangegeven dat ik wil naar de tandtechnische laboratorium RODENT, dat mijn huidige gebit heeft gemaakt. Dit is ook genoteerd in hun computer
Op 31-01-2017 ben ik volgens afspraak naar de tandarts gegaan en gelijk gezegd dat ik in feite een nieuw kunstgebit wil/mag hebben en dat ik dat graag door mijn technicus wil laten maken. De tandarts zei dat het klopte wel, gebit was wat versleten na 10 jaar maar hij wil niet met ***** werken, alleen met tandtechnicus dat hij zelf kent.
We waren dus in 2-3 minuten uitgepraat.
Op 11-02-2017 krijg ik een nota via Famed, C13, Probleemgericht consult, Aantal 1. Bedrag € 20,44
Het is geen enorme bedrag maar ik vond het vreemd om voor 2-3 minuten praten een nota te ontvangen.
Ben met de nota naar de Tandartspraktijk gegaan en heb de assistente bij de balie uitgelegd dat dit niet in orde was. Ik was bij het maken van de afspraak duidelijk, ik wil als tandtechnicus ****. Zij keek in hun computer, ja het klopte wel, stond genoteerd dat ik naar ***** wou.