Tandarts.nl is vernieuwd

Author:
K. Burgers
Posted:
wo, 09/23/2015 - 11:54
Zoals u mogelijk gemerkt heeft, is Tandarts.nl vernieuwd. Wij zijn benieuwd wat u er van vindt. Mocht u vragen of opmerkingen hebben, dan vernemen wij die graag!
Romy32

Als antwoord op door K. Burgers

Klopt het dat er bij een bericht geen knop meer is om te quoten?
Het kan wel met de knop in het venster waarin je typt, maar dan komt de naam van degene die je quoot er niet bij te staan.
Dan krijg je dus dit:

<blockquote>Het kan wel met de knop in het venster waarin je typt, maar dan komt de naam van degene die je quoot er niet bij te staan.
</blockquote>

Met naam erbij vind ik prettiger en overzichtelijker.
Maar misschien zie ik 'De Knop' over het hoofd?
di, 09/29/2015 - 16:42 Permalink
K. Burgers

Als antwoord op door Romy32

Klopt het dat er bij een bericht geen knop meer is om te quoten?
Het kan wel met de knop in het venster waarin je typt, maar dan komt de naam van degene die je quoot er niet bij te staan.
Dan krijg je dus dit:
<blockquote>Het kan wel met de knop in het venster waarin je typt, maar dan komt de naam van degene die je quoot er niet bij te staan.
</blockquote>
Met naam erbij vind ik prettiger en overzichtelijker.
Maar misschien zie ik 'De Knop' over het hoofd?


We hebben de 'quote knop met naam' nu ook in het nieuwe forum gemaakt!
do, 10/08/2015 - 16:28 Permalink
joosje

Voor mij zijn de veranderingen in het forum geen verbetering.Per abuis heb ik mijn vraag gisteren in het verkeerde forum
geplaatst: moet m.i. geplaatst worden bij Implantaten, bovendien staan de oudste berichten bovenaan. Het was mij niet duidelijk waar ik mijn nieuwe vraag kon stellen.
Wat heb ik over het hoofd gezien?

Gr. Joosje
di, 10/13/2015 - 08:28 Permalink
joosje

Voor mij zijn de veranderingen in het forum geen verbetering.Per abuis heb ik mijn vraag gisteren in het verkeerde forum
geplaatst: moet m.i. geplaatst worden bij Implantaten, bovendien staan de oudste berichten bovenaan. Het was mij niet duidelijk waar ik mijn nieuwe vraag kon stellen.
Wat heb ik over het hoofd gezien?

Gr. Joosje
di, 10/13/2015 - 08:28 Permalink
Romy32

Als antwoord op door joosje

bovendien staan de oudste berichten bovenaan.

Dit lijkt zo, maar dat zijn de 'sticky topics'. Die blijven altijd bovenaan staan, omdat er relevante info in staat die niet naar beneden moet zakken.
Wat betreft je vraag van gisteren. Die heb je gesteld in een oud topic van jezelf, en dat topic staat onder 'behandelingen'.
Of bedoel je een andere vraag?

En naar aanleiding hiervan heb ik zelf nog een vraag aan de beheerder.
Ik wilde namelijk bij de gegeven van Joosje kijken welke berichten zij gisteren geplaatst heeft (om goed antwoord te kunnen geven op haar vraag).
Alleen werkt dit niet. Als ik haar naam aanklik gebeurt er niets.
Klopt dat?
di, 10/13/2015 - 17:00 Permalink
K. Burgers

Als antwoord op door Romy32


En naar aanleiding hiervan heb ik zelf nog een vraag aan de beheerder.
Ik wilde namelijk bij de gegeven van Joosje kijken welke berichten zij gisteren geplaatst heeft (om goed antwoord te kunnen geven op haar vraag).
Alleen werkt dit niet. Als ik haar naam aanklik gebeurt er niets.
Klopt dat?


Dat klopt en we gaan kijken of we dat kunnen aanpassen.
wo, 10/14/2015 - 10:57 Permalink
K. Burgers

Als antwoord op door K. Burgers

Romy32 wrote:<blockquote>
En naar aanleiding hiervan heb ik zelf nog een vraag aan de beheerder.
Ik wilde namelijk bij de gegeven van Joosje kijken welke berichten zij gisteren geplaatst heeft (om goed antwoord te kunnen geven op haar vraag).
Alleen werkt dit niet. Als ik haar naam aanklik gebeurt er niets.
Klopt dat?</blockquote>
Dat klopt en we gaan kijken of we dat kunnen aanpassen.


Als je nu ingelogd bent en je klikt op een naam, dan kan je alle topics en replies van die persoon bekijken.
di, 10/20/2015 - 12:29 Permalink
Bart1974

Als antwoord op door Romy32

Ik vind het een mooie site geworden, alleen heb ik wel een paar opmerkingen:

Ten eerste vind ik de verschillende kleuren in een topic niet mooi en leidt af. Liever elk balkje dezelfde kleur. Ten tweede waarom moeten geregistreerde leden ook een CAPTCHA code invoeren tijdens het plaatsen van een bericht ? Normaal gesproken als je een forum voor gasten openstelt, of bij registratie ter voorkoming van spambots is dit normaal, maar niet bij geregistreerde leden. Als laatste puntje, waarom moet je een bericht is opslaan en daarna pas een optie om het bericht te plaatsen ?
ma, 12/07/2015 - 20:09 Permalink
Newtan

Het is wel puzzelen geworden op het forum. Mij bekruipt het gevoel dat er iemand bezig is geweest met overzetten op een ander platform. En er na een jaar ofzo mee gestopt is. De enige die ik als tandarts nog zie reageren is Richard. En niet om lelijk te doen, maar het lijkt wel of die niets anders meer te doen heeft. Zou het kunnen dat geen enkele andere collega, assistente of mondhygienist het meer leuk vindt om mee te doen? Het ziet er niet bepaald verbeterd uit zo.

Vroeger kon iemand hier echt iets opsteken van een deskundige. En werd er ook onderling wel uitgewisseld of gedebatteerd. Nu lijkt het alsof er nog maar één deskundige is.

Begrijp ik het gewoon niet goed meer? En wat veel belangrijker is: heeft het voor mij wel zin om hier af en toe op de reageren?
wo, 09/28/2022 - 19:38 Permalink
Tandarts_Richa…

Zou blij zijn als u wel reageert dan kan men hier misschien wel iets opsteken. . Ben geen deskundige en heb niet alle wijsheid in pacht.
In het land der blinden is een oog koning. Tja, als pensionada die maar drie dagen per week werkt heb ik idd tijd om om hier te reageren. Gelukkig reageert ook vV met heel nuttige informatie. Zou fijn zijn als een deskundige er bij komt. Dus fijn als u wel reageert.
do, 09/29/2022 - 01:43 Permalink