Nog lang last na vullen gaatje

Author:
Fmuller
Posted:
zo, 09/27/2015 - 21:26
Hallo mensen,
Ik zit met iets wat ik heel vervelend vind. Ik heb 6 maanden geleden een gaatje laten vullen bij mijn tandarts, dat verliep allemaal soepel en zonder problemen. Ik ben toen 2 weken later teruggekomen omdat ik nog last had van mijn tand, de tandarts heeft er naar gekeken en een bepaalde spray gebruikt om te kijken of hij nog gevoelig is. Het is nu inmiddels 6 maanden later en ik kan nog steeds geen korst van een brood eten met de linkerrij kiezen omdat het een irritante pijn geeft in de kies. Het lijkt me niet normaal dat dit zo lang aanhoudt.. Heeft iemand hetzelfde probleem ooit ervaren en hoe heb je het toen opgelost? Ben je teruggegaan naar de tandarts? Graag hoor ik van jullie! Alvast bedankt
marietje77

Als antwoord op door Romy32

Ik heb afgelopen donderdag een gaatje laten vullen aan een kies waar ik totaal geen last aan had. er zat een plek in de kies en dat bleek stabiele carries te zijn wat er al jaren zonder problemen zat, maar omdat ik nu bij een nieuwe tandarts zit heeft hij dat gelijk maar aangepakt,


nu bleek achteraf op de foto's van mijn oude tandarts dat de plek ook al te zien was in 1999 en onveranderd daar zat,maar ja deze foto's waren niet door hem doorgestuurd naar mijn nieuwe tandarts en ik wist dat dus ook niet van dat plekje

maar goed het is er nu uit, en nu heb ik gelijk last van deze kies waar ik normaal nooit last van had. zie mijn topic,
http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=we…
di, 09/29/2015 - 12:11 Permalink