Wangslijmvlies

Author:
biancajente
Posted:
ma, 08/18/2014 - 13:40
Hallo
Ik weet niet zeker of mijn berichtje in deze rubriek thuishoort, maar ik probeer het even.
Ik heb een zacht soort van verdikking in mijn wangslijmvlies. Het doet geen zeer, het heeft dezelfde kleur als de rest. Als ik mijn wang uitrek voel je het haast niet.
Het valt ook niet echt duidelijk op maar ik zie het wel zitten als ik goed kijk. Ik dacht misschien dat het een bijtfibroom zou zijn, maar het zit ter hoogt van mij linker boven kies, dus dat is niet echt een plek waar ik op mijn wang bijt (zover ik weet)
Maar het lijkt er dan ook wel niet op, het heeft ook niet echt een vorm, t lijkt wel op een soort richeltje.
Kortom ik heb geen idee wat het is. Maar dan is er altijd de angst of het iets ernstigs zou kunnen zijn. En ja ik heb al een afspraak gemaakt bij de tandarts.
Maar ik ben 29, geen roker en drinker..Dus de kansen dat het iets kwaadaardigs is zijn toch wel wat tegen me??
En ik vraag dit alleen maar voor een klein beetje geruststelling. Mijn vader is 4 weken geleden overleden aan kanker en dan zit de angst er toch wel wat in.
Alvast bedankt voor evt antwoorden.