Ik zoek een goede parodontoloog omgeving Hoofddorp

Author:
carla58
Posted:
wo, 10/16/2013 - 18:00
Ik zoek een Parodontoloog die onder narcose mijn boven gebit trekt en onder een Flap operatie kan uitvoeren,dat heb ik met mijn vorige Parodontoloog afgesproken maar bij die man had ik een naar gevoel,en hij deed het niet onder narcose,maar inmiddels na 15 jaar parodontitis en verschillende behandelingen verder heb ik angst ontwikkeld. Het zou fijn zijn als de Parodontoloog mee denkt om de kosten zo laag mogelijk te houden,want dat word vaak over het hoofd gezien. Mvg Carla

<a href="https://www.tandarts.nl/tandarts-hoofddorp?specializations[0]=5">Vind hier een parodontoloog in Hoofddorp</a>

vV

Carla, ik heb ook even in het andere topic gereageerd. Kosten laag houden, bij vergevorderd paro en indicatie voor flaps bijna onmogelijk. je doet wat je moet doen, en daar hangt bene prijskaartje aan. Gaan bezuinigen leidt meestal tot mislukking, want dan ga je afknabbelen van nazorg, of compromissen in behandelingsplan maken, waardoor je meestal het eindresultaat onder druk zet.
parodontoloog zal te vinden zijn, een die het doet onder narcose wordt al lastig, dat zijn er landelijk al niet zo veel laat staan in een omschreven regio.
di, 11/05/2013 - 10:48 Permalink
DMADS

Ik zoek een Parodontoloog die onder narcose mijn boven gebit trekt en onder een Flap operatie
kan uitvoeren,dat heb ik met mijn vorige Parodontoloog afgesproken maar bij die man had ik een naar gevoel,en hij
deed het niet onder narcose,maar inmiddels na 15 jaar parodontitis en verschillende behandelingen verder heb
ik angst ontwikkeld.
Het zou fijn zijn als de Parodontoloog mee denkt om de kosten zo laag mogelijk te houden,want dat word vaak over het hoofd gezien.
Mvg Carla
<a href=""></a><a href="https://www.tandarts.nl/tandarts-hoofddorp?specializations[0]=5">Vind hier een parodontoloog in Hoofddorp</a>


Ik heb zelf goede ervaringen met mijn * verwijderd door beheer* betreft Parodontitis, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. Zelf ben ik ook angstig voor de tandarts, maar heb gemerkt dat een goede uitleg vooraf en geduld al een heel stuk kan helpen. Wellicht heb je hier nog wat aan. Succes.
vr, 10/02/2020 - 09:52 Permalink