aardige begripvolle tandarts in Rotterdam

Author:
Karin3
Posted:
do, 03/15/2012 - 19:19
Hallo,
ik heb jarenlang een lieve tandarts gehad, die begrip had voor mijn angst (waardoor ik ook nu niet meer zo bang ben), ook al werkte hij een eind uit de buurt waar ik woon en werk. Maar hij is ermee gestopt en de praktijk is overgenomen. Het is daar rommelig, afspraken lopen uit (niet een keer maar altijd!), en de tandarts legt niet goed uit wat ze doet en wat de problemen zijn (ik heb veel gaatjes (oude vullingen!) en een kroon die niet goed is (of de kies eronder) - ik heb gewoon een gebit wat veel onderhoud nodig heeft. Maar ik voel me bij de nieuwe praktijk niet op mijn gemak. Ik ben nu dus op zoek naar een andere tandarts. Een aardige, rustige tandarts die begrijpt dat ik soms een beetje angst heb. En een waar ik, als ik om bv 15uur een afspraak heb, ook op die tijd word geholpen. En het liefst in het centrum van Rotterdam.......Ik lees het, het zijn wel wat eisen/vragen, maar er moet toch een goede tandarts zijn ??? Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Monica1964

probeer *** is op de tandartsen praktijk *** belgische tandarts een schatjes loop er al jaren, ik heb door mijn angst al verschillende tandartsen gehad bij hem ben ik gebleven hij helpt goed verdooft altijdt als je bang ben en neemt de tijdt voor je stukje voor stukje pakt hij je gebit aan , voor mij was hij mijn redding mijn bovengebit wordt binnenkort getrokken want daar is gewoon geen redden meer aan maar voor mijn ondergebit blijf ik bij hem echt probeer het **** en laat even weten of je er wat mee kan

Geen namen van tandartsen op het openbare forum (zie forumregels), graag even per PM.
ma, 11/26/2012 - 19:57 Permalink