[Probleem] Verstandskies trekken, pijn

Author:
Mark1993
Posted:
di, 10/23/2012 - 10:04
Hallo,

Ik heb momenteel een probleem,
Ik ben laatst naar de tandarts gegaan vanwege een vreselijke pijn bij mijn kiezen, nu bleek dus dat beide verstandskiezen bovenin eruit moesten.
Een van de 2 was ook onstoken en daar had ik dus de meeste last van volgens de tandarts.

Nou mooi dus, Ik heb direct van de tandarts een verwijsbrief gekregen om deze 2 tanden eruit te laten halen door een kaakchirurg.

Nu dacht ik, he, ik kan nog wel een weekje ofzo doorzetten met die enorme pijn en irritant gevoel (Geen enkele normale pijnstiller is er tegen opgewassen, Paracetamol & Ibuprofen heeft echt amper nut om de pijn te dempen).

Echter kreeg ik een hele mooie verassing toen ik het ziekenhuis opbelde voor een afspraak, Ik kan mooi bijna 3 maandjes wachten voordat ik aan de beurt ben.

Ik kan nu al amper nog wat doen dagelijks door de vreselijke zeurende pijn, en nu moet ik dus bijna 3 maanden gaan wachten voordat dit opgelost wordt? Betaal ik daar dus mijn torenhoge ziektekostenverzekering voor?

Maarja, klagen heeft geen zin, eerder kan het toch niet opgelost worden.

Maar nu vroeg ik mij dus af, hoe kan ik de komende 3 maanden enig zins toch dragelijk maken, en zijn er misschien tips om deze tijd te overbruggen zonder dat ik gewoon letterlijk 3 maanden aan het creperen ben (En ik dus werkelijk amper wat kan doen).

Met vriendelijke groeten,
Mark