Achteraf ontzettend blij ondanks grote angst

Author:
Dreeke
Posted:
do, 03/01/2012 - 07:49
Hallo allemaal,

Ik ben André, 38 jaar oud en afgelopen dinsdag ben ik naar de kliniek geweest. Onder narcose zijn al mijn tanden getrokken en heb nu een onder en boven prothese. Ik was ontzettend bang een zweetje peentjes elke keer als ik er heen moest, afgelopen dinsdag kwam ik binnen en werd heel vriendelijk en gerustgesteld opgevangen door de gastvrouwen. Na 10 minuten praten met de gastvrouw en anesthesie medewerker ben ik naar binnen gegaan. Ben gaan zitten en na 5 minuten sliep ik al, achteraf heb ik me teveel zorgen gemaakt hiervoor. Ik ben bijgekomen in een andere kamer waar weer de gastvrouwen aanwezig waren en deze vertelden me dat alles geweldig en goed was gegaan. Ze namen echt de tijd voor me want heb daar flink zitten kwijlen haha. Ik moest er zelf om lachen wat toch wel moeilijk was.
Ben samen met mijn broer na een half uur naar huis gegaan, had helemaal geen pijn en heb nog steeds geen pijn gehad tot vandaag. Merkte wel dat de prothese op 2 punten sneed, de volgende dag moest ik terug (gisteren) en ze hebben de prothese zo geslepen dat deze niet meer snijd. Gisteravond voor de eerste keer zelf de proteses eruit gehaald om schoon te maken en er kwam me toch een lucht vanaf pffff. Werd er zelf even niet goed van.
Ondanks mijn grote angst heb ik doorgezet en nu na 2 dagen ben ik heel erg blij dat ik het gedaan heb! Geen pijn, hoop dat het allemaal snel geneest zodat ik iig van die vieze stank af ben.
Weet iemand hoe ik de genezing kan bevorderen en waarmee ik bijvoorbeeld mag spoelen?

Groetjes André