tandarts gezocht in west Drenthe/zuidoost Friesland

Author:
Bertus2
Posted:
vr, 07/01/2011 - 09:48
Pas verhuisd naar deze regio ben ik op zoek naar een tandarts. Ik vind het belangrijk voor langere duur bij dezelfde persoon onder controle te staan en behandeld te worden, dus ik zoek geen grote groepspraktijk met wisselende contacten. ;-) Verder iemand die goed werk levert, zorgvuldig is, uitleg geeft en open staat voor overleg, maar wat mij betreft zou dat eigenlijk allemaal voor zich moeten spreken. Echter: niemand van mijn nieuwe collega's zou zijn eigen tandarts aanraden, nog zonder dat ik ook maar één wens op tafel had gelegd...

Wie weet wel waar prettige tandartsen werken in de buurt van Oosterwolde of Beilen? Een eindje moeten rijden is geen probleem.
Bertus2

In de forumregels wordt gevraagd het te melden als je een tandarts hebt gevonden door het onderwerp van je zoekdraadje aan te passen(GEVONDEN toevoegen). Is er nooit meer iemand die een tandarts vindt, is men te lui het te melden of kan het onderwerp niet worden aangepast? (dat laatste kan ik niet testen want het lukt niet meer om in te loggen als Bertus1).
za, 09/17/2011 - 17:24 Permalink
Paramedic

Echter: niemand van mijn nieuwe collega's zou zijn eigen tandarts aanraden, nog zonder dat ik ook maar één wens op tafel had gelegd...

Zo, dit vind ik toch wel heel triest eigenlijk, zijn die collega's van je zo veel eisend of die tandartsen zo beroerd. ?
En heb je nu een tandarts gevonden ?
Ik denk niet dat je het onderwerp achteraf kunt wijzigen.
za, 09/17/2011 - 17:38 Permalink
Bertus2

Zo, dit vind ik toch wel heel triest eigenlijk, zijn die collega's van je zo veel eisend of die tandartsen zo beroerd?


Kan me niet voorstellen dat collega's erg veeleisend zijn, gezien de uiterlijke staat van hun gebit... Maar ik moet bekennen dat ik niet heb doorgvraagd. Een paar collega's waren overigens wel tevreden maar die hadden een tandarts behoorlijk ver uit de buurt.

En nee, ik heb nog geen tandarts gevonden, denk dat ik me maar een keer over mijn verandervantandartsangst heen moet zetten, en gewoon moet gaan rondbellen. Maar eerst nog beslissen of ik zal gaan zoeken onder de rare Friezen of de stugge Drenthen.
za, 09/17/2011 - 17:59 Permalink