Ben zo trots op mezelf

Author:
Chuck
Posted:
di, 04/12/2011 - 22:17
Hallo mensen ik ben zo trots op mezelf :D
Ik ben een jaar of 20 niet naar de tandarts geweest, de reden vroeger klappen gehad van de tandarts, en hij ging niet zacht te werk.
Al maanden lees ik mee op dit mooie, begrip volle forum, en heb me door jullie :smt003 , zonder dat ik nog inschreven was op dit forum, me toch over laten halen door jullie dus :smt003 , om naar de tandarts te gaan.
Ik heb vanmorgen de stoute schoenen aangetrokken en gebeld, bevend, stotteren, niet uit m,n woorden kunnen komen, en bijna huilend en al.
Ik stond gister op met een beetje opgezette wang, nog niet pijnlijk, maar bij een kies wel gevoelig, ik heb dit een dag aangekeken, en vanmorgen was het nog zo, dus ik dacht nu moet het gebeuren, stel niet uit maar bel, nouja bel :roll:
Ik heb direct aan de telefoniste uitgelegd dat ik erorme angst voor de tandarts had, en dat het telefoontje om naar hun te bellen me al heel bang maakte, laat staan de tandarts.
Ik heb eerst een heel gesprek gehad met de telefoniste over m,n angst en ze vertelde me dat ze super trots op me was dat ik belde, een hele lieve vrouw was het.
Ze zou een aantekening maken voor de tandarts, dat ik zo,n angst had, en dit echt een hele grote beangstigende stap voor me was om te komen.
Volgende stap jaja ik had gebeld, dat was niet het enige ik kon direct terecht, om half 11 al terwijl ik om half 9 belde.
Ik ben erheen gereden met angst, beven, trillen en ga zo maar door.
Ik stond voor de deur echt van, zal ik het nu doen, of niet, zal ik naar binnen gaan. Ik heb doorgezet oh oh mensen wat er allemaal door m,n koppie ging.
Dezelfde telefoniste die ik gesproken had, schreef me in en zei komt goed, wees niet bang, de tandarts en ass zijn ingelicht over je angst en je schaamte, ze zijn heel lief voor je.
De inschrijf formulieren heb ik dus ingevuld, en toen werd ik gehaald, ik leek wel een milkshake machine zo trilde ik.
Er is eerst een foto gemaakt en daarna dus naar de tandarts, ik wederom uitgelegd ik durf mijn mond niet open te doen uit schaamte. De tandarts en ass waren zo lief, ze hebben me echt overgehaald, en ze waren super lief en meelevend.
Wat is er nu gebeurd, de tandarts, heeft mijn gebit nagekeken, alleen gekeken, en ik heb nu een antibiotica kuur gekregen voor de onsteking bij m,n kies.
Volgende week dinsdag gaat de kies eruit, ik heb gelukkig er nog geen pijn aan, de wang is dik en ik ben wat gammel en koortsig ervan.
De week erop staat er ook al een afspraak om m,n gebit eerst schoon te maken om te kijken wat er aan te doen is.
De ass was er bij voor de volgende afspraken, en bleef me nog steeds op m,n gemak stellen. De telefoniste zei, zo heb je ook je agenda bij je, ik moest eigenlijk wel lachen en zei wie A zegt moet nu ook B zeggen, super knap vonden ze dat, uhhhhhhhhhhh ik ook hoor :oops:
Lieve lieve mensen, ik ben zo blij en super trots dat ik de stap gezet heb, er is een pak van m,n hart gevallen, het eerste bezoek heb ik gehad, de deuren ben ik door gegaan, de drempel ben ik over gegaan, in de stoel heb ik gezeten. Lieve mensen jullie weten niet hoe trots ik op mezelf ben. Volgende week het vervolg bij de tandarts, die ook zelf zei, ik ben trots op je, dit gaf me even tranen in m,n ogen.
Ik wilde dit even met jullie delen :D .

Groetjes een trotse Chuck :D
Chuck

Leuk weer zo'n positief verhaal te lezen van jou! Veel plezier op je balkon :P


Heyyyy Scaredycat :smt006 ,

Dank je voor je reactie, het balkon ziet er nu heel leuk uit, alleen de zonnnnnnnnnnnnnn is nu :smt017 foetsie :smt017 .
Nu moet ik denk ik maar een electrisch kacheltje er neer gaan zetten :smt003 , of een korf met hout aansteken :roll: om buiten te kunnen zitten, want het is vandaag op het balkon koud brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Groetjes Chuck :smt006
wo, 04/27/2011 - 20:05 Permalink
Chuck

:smt006 Hallo forumleden en meelezers :smt003

Dit topic komt heel even stil te liggen ivm een operatie volgende week. Na de operatie ga ik, in overleg met de tandarts weer verder met de behandelingen :smt003 , en horen jullie natuurlijk de vervolg verhalen weer, van m,n bevindingen bij de tandarts.

Scaredycat, hoe is het nu met je badkamer, ruikt hij alweer fris na je paasvuur :smt003

Groetjes Chuck
di, 05/03/2011 - 19:08 Permalink
Chuck

Hey, sterkte met je operatie!

En de badkaer ruikt alweer fris hoor, kwestie van een
paar machines was draaien en lekker vaak douchen :P


Hoi :smt006 Scaredycat

Dank je Scaredycat, 1 tot 3 daagjes ziekenhuis, staan 3 dagen voor die operatie, en 3 weken met m,n rechterarm in een mitella, en er niks mee mogen doen.
Ken de operatie, vorig jaar de linkerarm/schouder en nu de rechter.

Word dus als ik ga typen alleen even met links typen, met rechts kan en kun je dan ook echt even niets hoor, weet het nog van vorig jaar met de linkerkant

Goedzo kanjer met je was, dat die weer lekker ruikt.

Tot de volgende keer, groetjes Chuck :smt006
di, 05/03/2011 - 20:25 Permalink
Chuck

Zo je word niet gespaard binnen de gezondheidzorg :wink: Maar goed ik neem aan dat als alles weer goed is na de operatie, je weer vrolijk naar de tandarts kan zwaaien :smt003


:smt003 :smt003 Zeker weten met 1 hand, daar kan ik wel mee zwaaien :smt003 , maar ook weer snel in de stoel bij de tandarts zitten :P , met mitella welliswaar maar dat maakt niet uit, we zullen doorgaannnnnnnnnnnn :smt003 :smt003

Groetjes Chuck :smt006
di, 05/03/2011 - 21:33 Permalink