Tandarts Eindhoven

Author:
papagena
Posted:
di, 03/08/2011 - 19:32
Ik ben op zoek naar een tandarts in Eindhoven (of rondom), liefst eigenlijk een kliniek of groepspraktijk met een parodontoloog en implantoloog. Aanbevelingen welkom! (En eventueel mindere ervaringen, natuurlijk via pb)

<a href="https://www.tandarts.nl/tandarts-eindhoven">Vind een goede tandarts in Eindhoven</a>
papagena

Even erbij vermelden: ik heb wel een praktijk gevonden waar ik zou terecht kunnen, maar ik heb al ergens een review gevonden dat op hetzelfde adres, 2 praktijken ingeschreven staan (ttz 2 verschillende namen) en dit blijkt te kloppen na wat opzoekingswerk. Ik vertrouw dit toch niet helemaal ...
di, 03/08/2011 - 21:13 Permalink
vV

2 praktijken? of gewoon 2 tandaqrtsen werkzaam? beiden kan gewoon hoor... Kan best zijn dat 2 tandartsen dezelfde voordeur van een pand delen en de rest ieder voor zich. Ken er in deze regio wel een paar waar het zo geregeld is. ieder gewoon voor eigen risico en zijn eigen patienten.
wo, 03/09/2011 - 10:07 Permalink
papagena

Ik heb nu wel een praktijk gevonden waar ik op korte termijn terecht kan, maar ik ken niemand die er gaat, hoe kan ik nu weten dat het een goede is? (Want noem me nu maar iemand die niet weet wat ze wil, maar als iedereen wachttijden heeft dan plaats ik wel een mini vraagtekentje bij een praktijk die blijkbaar er geen heeft = onvoldoende patiënten = mindere praktijk??)
wo, 03/09/2011 - 10:29 Permalink
advies

U zou even in het Kwaliteitsregister Tandartsen kunnen kijken:

http://www.krt.nu

Het register zegt niet altijd alles, maar geregistreerde tandartsen hebben in ieder geval de volledige studie doorlopen, zijn getoetst op kwaliteitscriteria en nemen regelmatig deel aan bij- en nascholing.

In het Kwaliteitsregister Mondhygiënisten kunt u gelijk even ontdekken of er wel een (kwaliteits geregistreerde) mondhygiënist werkt in de praktijk: http://www.kwaliteitsregistermondhygienisten.nl