"voel"mn kiezen,in de loop van de dag,HELP

Author:
Diaan66
Posted:
di, 11/30/2010 - 07:51
Hallo allemaal
Ook ik heb een probleem,buiten het feit dat ik enrom bang ben voor de tandarts(ik ga wel 2x per jaar voor controle)
ik heb sinds een paar maanden last van 1 of 2 kiezen,kan er niet mee eten en "voel"ze de hele dag.S'nachts draag ik een knarsbitje en als ik s morgens wakker wordt eigenlijk nergens last van.Pas als ik ga eten en drinken ga ik ze "voelen"ik maar ze 2x per dag schoon met een ragertje met waterstofperoxide.Poets elekstrisch en weet het echt niet meer,heb al 300x met de telefoon in mn handen gezeten om de tandarts te bellen maar juist dan voel ik het niet meer(heel herkenbaar)Ik heb ook niet zo heel veel vertrouwen in mn tandarts,ga heel binnenkort verhuizen en zoek dan liever een andere tandarts...HELP,wie herkend dit???
Alvast bedankt voor de reakties :cry:
TechniekerJeetje

waterstofperoxide ? is dat nieuw .

dat wil ik niet in mijn mond hebben lijkt me zeer doen op men tandvlees


Nee MDJ, dat is niet nieuw. Het wordt vaker gebruikt......

Voor de topic starter;

Dit klinkt mij een beetje als overbelasting, vooral omdat je er `s ochtends geen last van hebt, na het dragen van je splint. In de loop van de dag, dus bij gebruik van je kiezen krijg je er last van.... Wat je er aan kan doen weet ik niet, maar dat zal je tandarts je absoluut kunnen vertellen!!!!
do, 12/02/2010 - 08:07 Permalink
Diaan66

bedankt voor de reakties,waterstofperoxide is op advies van de tandarts na een vorige behandeling,maakt goed schoon en voel er niets van hoor(anders zou ik het niet doen)
em ja overbelasting zou kunnen maar ja,je moet toch eten! ik eet niet met de pijnlijke kies maar er zal ongetwijfeld "vuil"opkomen.Mn kiezen passen ook niet op elkaar.als ze links op elkaar staan heb ik rechts ruimte.Hopelijk vind ik in mn nieuwe woonplaats een goede tandarts.Ik ga verhuizen naar groningen dus als iemand via een pb een idee heeft?
vr, 12/03/2010 - 08:33 Permalink