tandenborstel sonische FlexCare+.

Author:
MDJ
Posted:
di, 11/16/2010 - 07:29
:smt017 ik zelf had wat vraagjes over electie poetsen zijn er tandartsen ortho`s mondhygienist die hier hun mening en ervaringen willen delen

ik kom op deze vraag ,om dat ik via een site die buzzer heet een Philips sonische FlexCare+. mag testen . :smt001
nu bevalt de tb op zich goed , na altijd met de handborstel te hebben gebruikt ,
maar vroeg me af wat zonder reclame te maken wat vakmensen nou zelf vinden .
van deze producten .

en om dat ik zelf die flexcare heb misschien mensen die ervaringen daar mee hebben
MDJ

dat zijn besloten forum`s stelde de vraag hier zo dat mensen die hier komen ook kunnen reageren .
plus dat ik nieuwsgierig was , in het verschil tussen de dingen die er al waren en dat getril wat die van philips doet

leek mij niet zo`n rare vraag op een tandarts forum
wo, 11/17/2010 - 18:26 Permalink
Lieneke

Zeg ook niet dat het een rare vraag is. Maar als je als professional binnen de mondzorg reacties wilt van je collega's, dan dien je dit op het andere forum te doen. Dit forum is bedoeld om patienten vragen te laten stellen aan mondzorgers. Anders wordt het een rommeltje...
Op het mondzorgforum is er een deel waar alle professionals binnen de mondzorg met elkaar in discussie kunnen gaan.
wo, 11/17/2010 - 19:50 Permalink
Spiegeltje

Ik denk niet dat TS een professional is............

Ik ook niet trouwens, maar vind de ivoren kruisfolder wel behoorlijk informatief voor iemand die nog weinig weet van de verschillende borstels...


Mijn persoonlijke mening is dat eventuele verschillen in effectiviteit tussen borstels (veel) minder groot zijn dan de advertenties doen geloven. Kies daarom wat je het prettigste vindt poetsen. Ik doe het al jaren met een borstel met kleine ronde kop die zowel een roterende als pulserende beweging geeft. Ik koop altijd de modellen met de minste toeters en bellen, dan betaal je niet teveel!

Maar misschien vindt jij die sonische wel lekkerder poetsen, je zou de enige niet zijn die dat vindt trouwens. Gewoon dus zelf uitproberen en op basis daarvan, en net alllerlei verkooppraatjes, je keus bepalen is mijn mening.
wo, 11/17/2010 - 20:01 Permalink
MDJ

Ik denk niet dat TS een professional is............

Ik ook niet trouwens, maar vind de ivoren kruisfolder wel behoorlijk informatief voor iemand die nog weinig weet van de verschillende borstels...


Mijn persoonlijke mening is dat eventuele verschillen in effectiviteit tussen borstels (veel) minder groot zijn dan de advertenties doen geloven. Kies daarom wat je het prettigste vindt poetsen. Ik doe het al jaren met een borstel met kleine ronde kop die zowel een roterende als pulserende beweging geeft. Ik koop altijd de modellen met de minste toeters en bellen, dan betaal je niet teveel!

Maar misschien vindt jij die sonische wel lekkerder poetsen, je zou de enige niet zijn die dat vindt trouwens. Gewoon dus zelf uitproberen en op basis daarvan, en net alllerlei verkooppraatjes, je keus bepalen is mijn mening.


Dat is best handige info had ik zelf nog niet gevonden op internet .
maar haal er dus al snel uit dat het gaat om je eigen beleving . en als de resultaten maar goed zijn .
vr, 11/19/2010 - 06:31 Permalink