Welkom!

Author:
minique
Posted:
ma, 08/08/2005 - 10:34
Welkom op dit aparte forumonderdeel met alleen polls!
Helaas is het alleen mogelijk om te stemmen als je geregistreerd bent. Verder kun je jammergenoeg bij elke vraag slechts 1 antwoordmogelijkheid aanvinken, hoewel soms andere antwoordmogelijkheden evenveel van toepassing zouden kunnen zijn. Wil je nog iets kwijt of iets toelichten, dan kun je een reactie plaatsen.

Voor de duidelijkheid worden de meest recente polls altijd 'sticky' gemaakt, waardoor ze bovenaan blijven staan. Zodra er weer nieuwe polls zijn, zullen die het etiket 'sticky' krijgen en worden de oude pollvragen 'gewoon.'

Het is niet de bedoeling dat mensen zelf in dit gedeelte polls gaan maken. Heb je een leuke of interessante vraag, mail dan iemand van het moderatorteam!

:smt006 Monique
odasnoep

Beste Monique,

Graag zou ik een onderwerp introduceren voor een poll. Ik ben benieuwd hoeveel irrigatie vloeistof tandartsen gebruiken voor een wortelkanaalbehandeling (of specifieker: per wortel).

Ik ben een student Industrieel Ontwerpen en op dit moment bezig met een productontwerp voor een verbeterde irrigatie van wortelkanalen. Hiervoor is het van groot belang om te weten hoeveel de tandartsen daadwerkelijk irrigeren, zodat het product daar goed bij aansluit. In de theorie heb ik al gevonden wat de richtlijnen zijn, maar uit verschillende hoeken heb ik vernomen dat dit vaak afwijkt van de werkelijkheid.

Je zou mij ontzettend helpen door de poll aan te maken. Alvast bedankt voor de moeite.

Met vriendelijke groet,
Oda Snoep
vr, 06/19/2009 - 16:02 Permalink
pascalle38

Ik ben een vrouw van 38 jaar en ik word op een dag wakker met een gevoel dat er iets achterop mijn tong vast zit wat ik moet doorslikken.
Je kent het wel msschien een velletje van een appel die achterin blijft hangen of iets dunners van een vast geplakt snoepje maar er zit helemaal niets! Toen ik mijn tong goed uitstak zag ik dat mijn tong tot de helft roze was maar daarachter een witte / bruinige laag. Het heeft geen bultjes of scheurtjes maar ik blijf het gevoel houden dat ik wat moet doorslikken. Nu heb ik 2 weken geleden voor het laatst antibiotica gebruikt voor een tandsteen virus in mijn tandvlees maar je zou toch zeggen dat alle bacterien nu dood zijn in mijn mond. Weet iemand wat dit kan zijn? ik ruik niet uit mijn mond maar er moet iets achterin op mijn tong zitten want ik voel het.

Pascalle
do, 10/29/2009 - 14:17 Permalink
corrie1948

Dag

Heb een vraag over het bleken van mijn tanden
Heb nog een goed gebit,maar 3 vullingen,het is alleen niet zo wit meer
Mijn eigen tandarts raadt het af,ik loop nl bij de mond hygioniste omdat mijn tanden steeds langer werden,mijn tandvlees trekt bij sommige tanden behoorlijk terug.
Ook heb ik een neptand die met een soort netje is vastgeplakt,deze zou niet meekleuren met het bleken.
Wat raadt u mij aan

ps
Mijn naam is Corrie,heb me net geregistreerd,ben 62 jaar en ben blij dat ik jullie heb gevonden.
Veel informatie,pas nl zelf goed op mijn gebit.
gr Corrie
ma, 10/25/2010 - 19:40 Permalink
Lieneke

Hallo Corrie

U stelt uw vraag in het verkeerde forum...Het is de bedoeling dat u een nieuw topic aanmaakt in bijvoorbeeld 'mooie tanden en kiezen'. Daar past u vraag een stuk beter. Als het niet lukt, dan hoor ik het en dan verhuis ik dit bericht daar gewoon naar toe.

Om uw vraag kort te beantwoorden: op 62 jarige leeftijd is het bleekresultaat niet goed voorspelbaar.
ma, 10/25/2010 - 20:08 Permalink