Ben 3x naar de tandarts geweest en krijg nu ook drie rekeningen.
1e keer 1/2 jaarlijkse controle + foto van rechter-onderkaak waar ik nogal last van had.
Advies goed schoonhouden en dan zou het binnen een a twee weken significant moeten verbeteren.
Rekening is terecht!!!
2e keer na 4 weken met hetzelfde probleem van de rechteronderkaak. Collega van mijn tandarts heeft o.b.v. de foto wat tandsteen tussen de kiezen weggehaald en er zou wanneer klachten niet verminderen binnen een week een wortelkanaalbehandeling plaats moeten vinden. (dit terwijl er op de foto geen afwijkingen waren.
Rekening van Euro 19,45......hierover kan ik vallen, maar ben uit mezelf teruggegaan dus dit kan ik wel begrijpen. Maar desalniettemin is het eerste advies al niet helemaal duidelijk geweest.
3e keer, 1 1/2 week na de 2e keer weer terug omdat de klachten niet verdwijnen. Dit keer mijn eigen tandarts en deze zegt dat er absol;uut geen wortelkanaalbehandeling nodig is en dat het irritatie betreft wat ik goed schoon moet ouden met een ragertje. Nu ongeveer 4 weken na dit bezoek zijn de klachten weg.
Rekening van Euro 19,45......deze wil ik niet betalen gezien de foute diagnose van de collega van mijn eigen tandarts (zelfde praktijk). Wanneer dit advies goed geweest zou zijn had ik niet meer terug gehoeven.
Sta ik hier in mijn recht en zou ik eventueel de 2e keer ook niet hoeven te betalen i.v.m. slechte voorlichting?
Bij voorbaat dank voor jullie reactie.
Wim
1e keer 1/2 jaarlijkse controle + foto van rechter-onderkaak waar ik nogal last van had.
Advies goed schoonhouden en dan zou het binnen een a twee weken significant moeten verbeteren.
Rekening is terecht!!!
2e keer na 4 weken met hetzelfde probleem van de rechteronderkaak. Collega van mijn tandarts heeft o.b.v. de foto wat tandsteen tussen de kiezen weggehaald en er zou wanneer klachten niet verminderen binnen een week een wortelkanaalbehandeling plaats moeten vinden. (dit terwijl er op de foto geen afwijkingen waren.
Rekening van Euro 19,45......hierover kan ik vallen, maar ben uit mezelf teruggegaan dus dit kan ik wel begrijpen. Maar desalniettemin is het eerste advies al niet helemaal duidelijk geweest.
3e keer, 1 1/2 week na de 2e keer weer terug omdat de klachten niet verdwijnen. Dit keer mijn eigen tandarts en deze zegt dat er absol;uut geen wortelkanaalbehandeling nodig is en dat het irritatie betreft wat ik goed schoon moet ouden met een ragertje. Nu ongeveer 4 weken na dit bezoek zijn de klachten weg.
Rekening van Euro 19,45......deze wil ik niet betalen gezien de foute diagnose van de collega van mijn eigen tandarts (zelfde praktijk). Wanneer dit advies goed geweest zou zijn had ik niet meer terug gehoeven.
Sta ik hier in mijn recht en zou ik eventueel de 2e keer ook niet hoeven te betalen i.v.m. slechte voorlichting?
Bij voorbaat dank voor jullie reactie.
Wim
Re: Tandarts brengt 3x in rekening door eigen fout
Re: Tandarts brengt 3x in rekening door eigen fout