Snee in tong door Quad Helix

Author:
Demone
Posted:
do, 05/13/2010 - 11:52
Ik heb mijn beugel nu een tijdje... En al vrij snel begon dat ding te snijden in te rechterkant van mijn tong. 's Morgens moet ik mijn tong ook echt uit mijn beugel trekken.. :( auw!

2 weken geleden afspraak bij de ortho gemaakt omdat ik het niet vertrouwde. Ze zei dat ze er niks aan konden doen en dat ik maar mondwater ofzo moest kopen als het ging ontsteken. Dit werd overigens niet gezegd door mijn eigen ortho maar door een ander. Mijnus was vrij. :smt001

Nu zit ik dus met een snee die steeds dieper wordt, pijn die steeds erger wordt en met rampscenario's in mijn hoofd.

Is dit nou normaal?[attachment=0]auw.JPG[/attachment]
Attach
Demone

Het is echt een snee, zal vanavond even een foto maken met een beter toestel. 8)

Wax heb ik punt 1 niet, en denk dat dat ook niet helpt... In mijn slaap drukt mijn tong naar mijn gehemelte (voorkomen normaal) en daardoor dus die snee, die steeds dieper wordt..
Uhm, ik dwaal af, mocht wax willen helpen, moet ik de hele beugel er vol mee bouwen denk ik.. :cry: Dus ook niet..

Zat er al aan te denken om naar de huisarts te gaan, denk dat hij me indeze beter kan vertellen of dit erg slecht is voor mijn tong en of ik uiteindelijk bloedvaten raak of, weet-ik-veel, zenuwen ofzo?? :smt017
do, 05/13/2010 - 18:13 Permalink
Roxane

Ik heb iets gelijkaardigs gehad, doet inderdaad veel pijn. Bij mij is het wel nooit erger geworden dan bij jou op de foto. Ik heb toen Teejel gekocht op aanraden van de dokter. Ze gebruiken dat normaal gezien vooral bij baby's als hun tandjes erdoor komen etc. Goed spul, verdooft je tong.
vr, 05/14/2010 - 01:47 Permalink