gezocht tandarts omgeving gouda/alphen aan den rijn

Author:
emsje87
Posted:
zo, 01/24/2010 - 17:32
Hallo,

ik ben niet tevreden over mijn eigen tandarts en is ook nog eens 32 km van mij vandaan, ik heb een andere tandarts geprobeerd, maar hij was erg duur, zit in hazerzwoude en voor 1 wortelkanaalbehandeling moest ik meer dan 300 euro betalen, vind ik duur+ heb nu nog erge last is niks verbeterd en hij was niet hygienisch, had gewoon z'n spijkerbroek aan en zaten bloedvlekken op het aparatuur...ik heb verschillende geprobeerd. maar heb er niet goed vertrouwen in...dus daarom jullie vraag weten jullie een goede tandarts in de buurt van alphen aan den rijn/ gouda! woon in boskoop. ik ben bereid te reizen tot ong 10 km!
ps. veel tandartsen in de buurt nemen geen patienten aan plus ik wil een goede tandarts en geen uitbuiter.
ik hoor graag als jullie wat weten. alvast bedankt

Groetjes Emmy

<a href="https://www.tandarts.nl/tandarts-gouda">Vind een goede tandarts in Gouda</a>
emsje87

Maar dan moet die tandarts wel goed zijn natuurlijk, hij was helemaal niet hygienisch, hij had gewoon ze normale kleren aan, bloedvlekken onder het aparatuur...en heb nog steeds pijn:S ik had onder die tand ook half jaar geleden botonsteking gehad en in mij kaak door verstandkiezen...
heb laatste jaar veel ellende met tanden gehad, maar mijn tandarts in den haag vind ik nie goed ze doet niet veel laat me lang door lopen met pijn en ziet gaatjes over het hoofd, en dan ben ik opzoek naar een andere tandarts en tref ik zo iemand aan....Ze nemen in de buurt bijna nergens nieuwe patienten aan, en ik durf niet niet meer zo snel een andere tandarts te proberen....wat logisch is ook die botonsteking was ook gekomen doordat ik te lang had gelopen met die verstandkiezen die heel zeer deden, daar was ik flink ziek van geweest zeker 3 weken...nu heb ik weer boven en onder last en die kies van die wortelkanaalbehandeling waar botonsteking zat ook...dus hoop dat iemand een goede tandarts weet, ik weet me soms geen raad meer :smt009
maar hij was erg duur, voor 1 wortelkanaalbehandeling moest ik meer dan 300 euro betalen, vind ik duur


wkb's kosten altijd veel geld. Tandartsen hanteren door de overheid vastgestelde (maximum) tarieven.
Zie ook:
http://www.tandarts.nl/index.php?option=com_content&amp;task=view&amp;i…
do, 01/28/2010 - 21:32 Permalink
emsje87

weet niemand een goede tandarts in omgeving gouda alphen aan den rijn?? is met spoed namelijk heb in 1 jaar best veel gehad eerst botonsteking, daarna wkb gehad,,deed nog steeds zeer 2 weken geleden zat er een wortelpuntonsteking. en nu heb ik ook last van een andere kies waar ook wkb is in gedaan, ben weer bang dat het wortelpuntontsteking is, wil alleen nie meer terug, naar me eigen tandarts in den haag! en ik heb pas in april controle bij kaakchirurg. moet nu gelukkig wel af en toe op controle komen, om dat ik zeg maar 1 jaar nooit pijn vrij bent geweest...maar april duurt nog wel ff voor mij! en dat is allleen voor die kies, of als dit weer een wortelpuntonsteking is, daar ben ik bang voor kan ik ook gewoon geholpen worden...maar moet wel een goede tandarts hebben ben ook bereid te reizen dus iemand een goede ervaring of goede verhalen gehoord!
Het is spoeddddd alvast bedankt....het is echt voor mij super belangrijk wil nu wel een keer pijnvrij zijn
do, 03/11/2010 - 17:55 Permalink