schaamte...

Author:
spaike
Posted:
wo, 01/20/2010 - 20:30
Help.... :smt010

Ik ben al zeker 2 jaar niet meer bij de tandarts geweest...en ik durf ook gewoon echt niet. Er zijn momenten dat ik nergens last van heb, maar ook momenten dat ik gewoon wakker wordt van de kiespijn in de nacht..... gaat wel weer over denk ik dan :smt018

Nu heb ik het geluk (jeej) dat mijn gebit ook niet al te sterk is en ik al de nodige reparaties aan mijn gebit heb gehad (autsj). Daarbij een tandarts die redelijk boos is geweest en ook nog eens een assistente die niet al te vriendelijk was.. Mijn laatste ervaring was bij een knappe vent, net afgestudeert en was een geschikte gozer. Het heeft geen pijn gedaan, maar afwerking was ook niet je van het en ik heb het idee dat het niet helemaal goed is gegaan (klachten gebleven...). En toch...ik durf gewoon niet!

Ik durf gewoon niet mijn mond open te doen, ik durf gewoon niet te laten kijken naar mijn tanden...ik durf er zelf niet eens naar te kijken. Ik weet dat ik iig 3 grote gaten heb...maar toch...ik durf gewoon niet. Ik schaam me gewoon dat ik al 2 jaar niet geweest ben en ik schaam me om toe te geven dat ik gewoon niet durf......

Als iemand nog een fijne tandarts in omgeving gorinchem weet houd ik mij heel erg aanbevolen...als ik het durf....
Johanes

Hey Spaike.

Ja ik ken het enkel was ik nog langer niet geweest.

Je woont op steenworp afstand van mij af dus Leerdam zal geen probleem zijn denk ik.

Tandarts de Wildt in Leerdam heeft mij super geholpen en neemt ook gewoon nog mensen aan, hij is heel rustig lees mijn posts maar en heeft 2 super assistenten.

H de Wildt
Griend 87
4143 CJ Leerdam
0345-630136

Succes Johanes
wo, 01/20/2010 - 20:38 Permalink
j00st

Hey, ik denk dat we allemaal die schaamte wel kennen, en twee jaar valt best mee hoor. Ik las hier al 5, 10 en 15 jaar (zoals ik).

Een tandarts die je aanstaat is wel handig, daar valt of staat het mee. En als er iemand is in je omgeving die het van je weet, vraag dan of die met je mee wilt, dan heb je ook meteen je stok achter de deur.
wo, 01/20/2010 - 23:02 Permalink
EefjePeefje

Heey...

Denk er ook aan dat een tandarts al veel in zijn leven gezien heeft en dat het echt niet nodig is om je te schamen :) Een tandarts heeft altijd het beste met je voor en is er niet om jou de les te lezen ;)
do, 01/21/2010 - 15:14 Permalink
spaike

Een update van mijn kant.....

pff....

Het valt niet mee, maar ik heb in ieder geval een nieuwe tandarts in de buurt gemaild en al gelijk een mail terug gekregen. Ik heb gelijk aangegeven dat ik weet dat er veel moet gebeuren, maar dat ik gewoonweg niet durf.

Met de mail stond een vragenlijst die ik in moet vullen en terug moet sturen...dan gaan ze mij bellen....
di, 02/16/2010 - 22:54 Permalink
spaike

pffff.....en daar zijn we weer. nog steeds niet geweest :oops:


Maar nu moet het echt. De tandarts die mij in de vorige post had gemaild is van de baan want die staat me na een tijdje over en weer mailen niet aan. Maar nu heb ik zojuist mijn kies eraf gebeten. Ik heb geen pijn eraan, maar de halve kies is wel weg en nu moet ik dus echt gaan. Aankomende zondag ga ik op vakantie.........

Help :smt010
zo, 06/20/2010 - 21:43 Permalink