Opzoek naar tandarts die composiet facings plaatst of lum.

Author:
heavencanwait
Posted:
zo, 10/18/2009 - 18:37
Goede middag,

Ben dringend opzoek naar een tandarts die composiet facings plaatst (+-14 a 16) of eventueel lumineers.

mag door heel nederland zijn(belgie/Duitsland ook geen probleem)


mvg
heavencanwait

Het tarief voor een composietfacing is maximaal €61,40. Omdat het sterk van de vaardigheid van de tandarts afhangt of het resultaat wordt wat u er van verwacht zou ik niet uitsluitend op prijs shoppen .....



nee klopt ben ik het ook mee eeens maar zag soms prijzen van 185 euro per composiet facing...

ik laat het nu doen bij een Faculteit Tandheelkunde onder begeleiding van een hoogleraar voor 45 euro per facing.
vr, 10/30/2009 - 14:57 Permalink
heavencanwait

Hoi mag ik vragen bij welke faculteit je dit laat doen? misschien een internet site? Ik ben ook op zoek naar iemand die mij daarbij verder kan helpen, dus composiet facings.



hoi je kan informeren bij de patiente balie van de ACTA in amsterdam kijk effe op google... eerst moet je ingeschreven worden en afspraak maken om tekijken of je geen gaatjes enzo hebt en daarna zou der op korte termijn facings geplaatst kunnen worden.

Hoop dat je hier wat aan hebt.
ma, 11/16/2009 - 20:36 Permalink
heavencanwait

bedankt! heb een mail gestuurd naar de patientenbalie, dus wacht even af! Ben jij al geweest?



Je moet eerst gewoon aangeven dat je patient wilt worden en als je dan daar bent en ze gaan effe snel kijken en je inschrijven dan kan je meteen zeggen dat je facings wilt...

nou ik was daar dus geweest maar mijn tandvlees was een beetje nog rood dus moest eerst naar mondhygieniste en moest anders best lange tyd weer wachten totdat ik aan de beurt was.. dus ben naar mondhygieniste geweest en alles is nu mooi gemaakt, en maandag laat ik de facings zetten door me eigen tandarts voor 66euro per facing omdat ik het snel wou betaal ik wel iets meer maarja..
di, 11/17/2009 - 21:47 Permalink
heavencanwait

omdat ik het snel wou betaal ik wel iets meer maarja..
??? is gewoon een MAXIMUM tarief voor, 61,40. Meer MAG er niet voor gerekend, haast of niet. Kan zijn dat er wat extra`s bijkomt in d evorm van verdoving, maar dat heeft ook niets met haast te maken.



nee maaar bij de acta in amsterdam is het goedkoper zit rond de 40 a 45 euro per facing aangezien het een faculteit is..

bij me eigen tandarts ben ik nu dus rond de 60 euro kwijt per facing.
wo, 11/18/2009 - 16:28 Permalink