2 rekeningen hetzelfde hoe kan dat?

Author:
linda1969
Posted:
wo, 02/25/2009 - 17:32
Hoi ik heb een vraag:
Sinds vorig jaar heb ik een bovengebit, nu laat ik 2 maal per jaar mijn tanden schoonmaken.
Mijn man doet dit dus ook maar hij heeft al zijn tanden nog.
Nu kreeg mijn man toevallig 1 maand eerder de rekening dan ik.
Mijn rekening zag er zo uit.
C12 19,10 euro en M55 22,60 euro < alleen ondergebit
Mijn man zijn rekening zag er zo uit:
C11 19,10 euro en M55 22,60 euro < heel gebit

Hoe kan dit dat ik net zoveel betaal als iemand met een heel gebit?
IK heb mijn tandarts erover aangesproken maar die zegt dat ik de rekening moet betalen en dat we het met de volgende behandeling afwerken.
Nee ik wil weten ofdat dit klopt?
Maar ik krijg geen telefoon terug van hem en nu belde de tandartsassistente op dat ik dus echt de rekening moet betalen.
Wat moet ik doen?

Dit klopt volgens mij helemaal niet
Als ik 1 band van mijn auto laat repareren dan hoef ik toch ook niet voor 2 te betalen??


Groetjes Linda
vV

Dit klopt volgens mij helemaal niet
Als ik 1 band van mijn auto laat repareren dan hoef ik toch ook niet voor 2 te betalen??
deze snap ik niet...

De hoeveelheid tandsteen is individueel bepaald. Zo kan het voorkomen dat je voor het schoonmaken bij iemand met een volledig eigen gebit maar een beetje tst aantreft, en dan dus gering hebt, terwijl het ook kan zijn dat je met alleen een onderkaak toch in tst uitgebreid (het andere uiterste) uitkomt. Ligt maar net aan de persoon. En daarom ook zijn er 3 trapjes in het tarief.
ma, 03/02/2009 - 13:04 Permalink
linda1969

ja ik heb de tandarts eindelijk aan de lijn gehad.
Maar toch kan er mee gesjoemeld worden als hun willen. Ze kunnen mij wel wijs maken dat mijn man net zoveel boven en onder heeft dan ik alleen beneden.
Volgende keer neem ik de stopwatsch mee hahahaha
Ik ben zelf nog geen 5 min binnen geweest. lekker verdiend door die tandartsen.

Maar ja betalen moeten we toch maar weer en gelijk krijgen dat zit er niet in.
Want tja wat is veel en wat is weinig bijeen tandarts???

Groetjes linda
ma, 03/02/2009 - 13:19 Permalink
vV

Maar ja betalen moeten we toch maar weer en gelijk krijgen dat zit er niet in.
er is niemand die u dwingt om te gaan, eigen keuze..Maar als u een dienst afneemt moet ie betaald worden, zo werkt dat nu eenmaal in de maatschappij. Heb ik ook niet bedacht...En u gaat ervan uit , ondanks heldere uitleg hier door meerdere mensen, dat uw tandarts het verkeerd gedaan heeft en dat u gelijk heeft, niet hij.. Tja, ....Zegt meer over u dan over hem ben ik bang.
ma, 03/02/2009 - 15:56 Permalink