Hallo,
Ik heb het advies gekregen om naar een parodontoloog te gaan ivm tandvleesproblemen.
Ik heb inmiddels een afspraak gemaakt (CPI-Alkmaar), maar heb geen idee wat dit gaat kosten en of ik hier wel
voor verzekerd ben ? Ik ben verzekerd via het zilveren kruis en heb een "beter af tandartspolis met 2 sterren."
Is er iemand die mij wat advies kan geven hierover ? Bij voorbaat dank.
Arjan
Ik heb het advies gekregen om naar een parodontoloog te gaan ivm tandvleesproblemen.
Ik heb inmiddels een afspraak gemaakt (CPI-Alkmaar), maar heb geen idee wat dit gaat kosten en of ik hier wel
voor verzekerd ben ? Ik ben verzekerd via het zilveren kruis en heb een "beter af tandartspolis met 2 sterren."
Is er iemand die mij wat advies kan geven hierover ? Bij voorbaat dank.
Arjan
Re: Parodontologie en verzekering ?
Bedankt voor de reakties.
Voor het behoud van het gebit op de langere termijn is het inderdaad heel belangrijk dat u de behandeling, ondanks misschien tegenvallende kosten, ondergaat en de adviezen wat betreft eetpatroon en mondhygiene opvolgt. Dat laatste geldt eigenlijk voor iedereen, maar echt in het bijzonder voor parodontitis patiënten die hier voor de rest van het leven goed rekening mee moeten houden. Hoge kosten kunnen overigens in 2009 nog steeds van de belasting worden afgetrokken, althans voor zover deze niet zijn vergoed door de verzekering. De verzekeringspremie zelf kun je niet aftrekken.
Zie ook: http://www.tandarts.nl/index.php?option=com_content&task=view&i…