--------------

Author:
ieltje
Posted:
wo, 11/12/2008 - 16:16
----------------

daar heb ik deze topic (of wat dan ook) niet voor gemaakt
robinson

vwo + tandartsopleiding (6jr) en dan orthodontist (4jr)

en dan mag je zeggen: alles sal reg kom

en dan moet je ook foutloos kunnen spellen (wordt je = 1t teveel).


En dan moet je ook nog in het profiel passen.In Nijmegen betekende dat een beetje nerd zijn. :smt003
do, 11/13/2008 - 12:33 Permalink
BJN

In Nijmegen betekende dat een beetje nerd zijn

Gelukkig hoeft dan in amsterdam NIET hoor! :smt004

Je moet wel een beetje vast kunnen bijten in de stof en doorzetten. Want net als anderen klaar zijn en hun praktijk beginnen ga je als ortho-in-opleiding weer terug in de 'universiteits-banken'...
do, 11/13/2008 - 13:26 Permalink
robinson

Na het 1e college van Van der Linden was die kans bij mij al verkeken.
Heeft me sinds die tijd op de korrel gehad.
Ondanks dat toch een 8 gehaald mondeling examen ortho. bij de Big Chief himself. :smt003
En jij bent niet aangenomen omdat je net als ik stronteigenwijs was :smt001
Schols,Wijdeveld,Noverraz,Grupping, ken je ze nog? :smt017
do, 11/13/2008 - 17:27 Permalink
mecánico para …

Na het 1e college van Van der Linden was die kans bij mij al verkeken.
Heeft me sinds die tijd op de korrel gehad.
Ondanks dat toch een 8 gehaald mondeling examen ortho. bij de Big Chief himself. :smt003
En jij bent niet aangenomen omdat je net als ik stronteigenwijs was :smt001
Schols,Wijdeveld,Noverraz,Grupping, ken je ze nog? :smt017


hahaha, ik ook een 8 bij KuijpersJagtman jajaja, ik ken ze nog........Meijer, Noverraz en daarna een meisje met een heeeeel lage bodymass index
:smt005
do, 11/13/2008 - 17:50 Permalink
BJN

OK ik was een nerd.... Ik zal je nog sterker vertellen. Het enige examen ooit tijdens mijn studie tandheelkunde dat ik niet haalde was: Ortho 4e jaar.... Ben nog speciaal uit spanje teruggekomen om het over te doen.
Daarna gelukkig nooit meer voorgekomen. en CL voor het TA examen geslaagd (dus een nerd..... :-? )
do, 11/13/2008 - 20:15 Permalink
hermina

Ik vraag me af hoe je orthodontist wordt???
en dan moet je ook foutloos kunnen spellen (wordt je = 1t teveel).
Hee Mecanico, wel goed advies geven, hè (woordvolgorde goed lezen) :smt002 . Word je schrijf je zonder t, maar bij je wordt hoort die t er echt wel achter, hier foutloos gespeld toch? :smt045.
do, 11/13/2008 - 20:23 Permalink
mecánico para …

Ik vraag me af hoe je orthodontist wordt???
en dan moet je ook foutloos kunnen spellen (wordt je = 1t teveel).
Hee Mecanico, wel goed advies geven, hè (woordvolgorde goed lezen) :smt002 . Word je schrijf je zonder t, maar bij je wordt hoort die t er echt wel achter, hier foutloos gespeld toch? :smt045.


Ja Hermienie, en als je de header van het topic had gelezen, zou je minder praatjes hebben gehad..... verder nog wat te mauwuh?
:smt018


Volgens mij wel:D want bij je komt er een -t achter de stam of zoiets


ALs je dat allemaal zo goed weet, waarom schrijf je het in je header dan verkeerd...... zeg maar.
:smt011


zo, who are the nerds now?
do, 11/13/2008 - 21:45 Permalink
Romy32

Sorry dat ik me er tegenaan bemoei.....
"Ik vraag me af hoe je orthodontist wordt" is goed.
Maarrrrrrrrrrrrrr als "je" achter de persoonsvorm staat, dus in "Hoe word je orthodontist", dan is het zonder t. Maarrrrrrrrrrrr, dan alléén als "je" veranderd kan worden in "jij". Nou, dat kan hier "Hoe word jij orthodontist". Als het is: "Hoe wordt je moeder orthodontist", is het wél met dt, want dan kun je het niet veranderen in "jij". ("Hoe wordt jij moeder orthodontist".)
Zwetsverhaal, ik weet het, maar ik vind het óók zo leuk om eens m'n vakkennis in de groep te gooien :smt115
Lang verhaal kort: Mecánico heeft gelijk.
do, 11/13/2008 - 21:54 Permalink
Lieneke

OK ik was een nerd.... Ik zal je nog sterker vertellen. Het enige examen ooit tijdens mijn studie tandheelkunde dat ik niet haalde was: Ortho 4e jaar.... Ben nog speciaal uit spanje teruggekomen om het over te doen.
Daarna gelukkig nooit meer voorgekomen. en CL voor het TA examen geslaagd (dus een nerd..... :-? )


Was? :smt016
vr, 11/14/2008 - 15:38 Permalink
hermina

Ja Hermienie, en als je de header van het topic had gelezen, zou je minder praatjes hebben gehad..... verder nog wat te mauwuh?
Hé Mecanico, kop fout, vraag juist gespeld, topic beetje verder gegaan dan ik bedoeld/verwacht had, miiiaaauuuw :smt002 .
Groetjes, Hermina.
P.S. hoezo praatjes? Mag ook per P.M.
vr, 11/14/2008 - 22:57 Permalink
Lieneke

:smt005 Meneer Spiegel voelt zich aangesproken als moedertje? Hmmm..geloof dat hier iets niet helemaal klopt.

Laot mien hier niet dn huulbes'm er onmundig doorhen motten schoev'n! Want dan haj 't helemaol gangs!
Dus gedraag ow astebleef! Dankewol.

Goed gaon
Moeke
za, 11/15/2008 - 11:41 Permalink