1000-ste bericht

Author:
Newtan
Posted:
di, 09/16/2008 - 22:50
Time flies when you're having fun.
Vindt iedereen het nog een beetje leuk hier?

Groeten,
Frank
rixt

Hé wat leuk, duizend berichten!

Bij deze bedankt voor al je informatie. Je geeft deze op een heel prettige manier:
voor leken zeer begrijpelijk,
je laat vaak zien dat er nog een andere kant is om tegen situaties aan te kijken,
in de manier van beantwoorden laat je blijken dat je in de eerste plaats mens bent en in de tweede plaats tandarts. (Ahum, zijn dat voor mij dan toch nog twee verschillende "levensvormen"?)

Jij, samen met een aantal anderen op dit forum, moet wel erg veel plezier in het vak hebben, anders zou je toch niet zelfs in de avonduren en in het weekend vragen beantwoorden?

Op naar de volgende duizend berichten!
wo, 09/17/2008 - 13:18 Permalink
Spiegeltje

Gefeliciteerd! Zelf zie ik die 2500 berichten niet zo snel halen. Ik kom ook wel op fora waar mensen in een jaar tijd 15.000 berichten posten, en dan nog met veel inhoud, hoe is het in hemelsnaam mogelijk

Nog wat statistieken. vV is de top poster van het moment met 2635 berichten. Er zijn slechts 2 andere posters met
2500 of meer berichten (Lieneke en 'de digitale tandarts'). Er zijn 11 posters met 1000 of meer berichten met Newtan als nieuwste.

De meest actieve veelposter van het moment is mecánico para bicicletas met gemiddeld 1,79 berichten per dag.
wo, 09/17/2008 - 21:55 Permalink
scaredycat

Ik neem toch aan dat dit een grapje was van Newtan,
dan hoeven we toch geen statistieken daarbij?
Ik vind die statistieken juist wel grappig...

Op enkele andere forums waar ik kom ben of was ik ook de top poster, maar daar
haalde ik "slechts" 3200 berichten in twee jaar, 3100 in 5 jaar of 7500 in 5jaar.
Hier moet ik het doen met een kleine 550 berichten in dik vierenhalf jaar :D
do, 09/18/2008 - 19:30 Permalink
Gup

Beste Frank,

Ben nog maar kort lid van dit forum en heb zelf geen postambities :P . Het is me wel opgevallen dat ik jouw reacties (vaak, snel en prettig) graag lees. Dus ja, ik lees het forum met plezier en sluit me graag aan bij alle complimenten en waardering.
En vooruit ook voor de andere actieve forummers die hier zitten te vissen: ga zo door! :smt041
vr, 09/19/2008 - 16:15 Permalink
scaredycat

Op die andere forums waar ik kom is het vaak zelfs zo dat de posts
in het "Off Topic" gedeelte niet meetellen voor de post-count...
En ik durf van mezelf wel te zeggen dat ik daar wel nuttig post :D

En ik ben het met mijn bovenburen eens dat Franks bijdragen "lekker weglezen".

Fijn weekend allemaal,
JAN
vr, 09/19/2008 - 18:46 Permalink
rixt

Hé Maja, je hebt stilletjes de grens van duizend berichten gepasseerd!
Als ik je berichten lees denk ik altijd: dit is iemand die heel erg trots is op haar werk.

Er is één bericht van jou waar ik zo vreselijk om gelachen heb en dat is die van 28 juli 2008 waarin je aan iemand, die in verband met haar verstandskiezen op zoek is naar een Duitse of Duitstalige tandarts in Friesland, vraagt:
"spreken je verstandskiezen alleen Duits?"
wo, 10/15/2008 - 00:11 Permalink