Mijn tandarts heeft in januari mijn achterste kies (niet de verstand, want die is er al uit) opnieuw gevuld, omdat er op de foto te zien was dat er een lekke vulling in zat.
Sindsdien heb ik achter aan mijn tandvlees (tegen de kaak aan) pijn bij het poetsen. Dit heb ik ook al tegen de tandarts gezegd, maar die zei dat mijn tandvlees daar verzakt is. Vind het wel raar dat ik die pijn al 6 maanden heb. Poets en vlos mijn tand 2x per dag en gebruik paradontax tandpasta.
Nu heb ik sinds enkele dagen in diezelfde tand, tandpijn die komt en gaat, soms voel ik de hele dag niets en 's nachts heb ik dan van die zeurende pijn. Aan een zijkant van de tand als ik druk op het tandvlees voel ik pijn, maar verder aan de tand niets. Zou dit toch een ontsteking kunnen zijn? :-?
groeten
Sindsdien heb ik achter aan mijn tandvlees (tegen de kaak aan) pijn bij het poetsen. Dit heb ik ook al tegen de tandarts gezegd, maar die zei dat mijn tandvlees daar verzakt is. Vind het wel raar dat ik die pijn al 6 maanden heb. Poets en vlos mijn tand 2x per dag en gebruik paradontax tandpasta.
Nu heb ik sinds enkele dagen in diezelfde tand, tandpijn die komt en gaat, soms voel ik de hele dag niets en 's nachts heb ik dan van die zeurende pijn. Aan een zijkant van de tand als ik druk op het tandvlees voel ik pijn, maar verder aan de tand niets. Zou dit toch een ontsteking kunnen zijn? :-?
groeten
Re: heb ik een onsteking?
Een ontsteking voel je continue, het bonkt en steekt en wordt almaar erger. Het zou ook kunnen dat er een wortel of zenuw bloot ligt ofzo?
Waarom niet terug naar de tandarts geweest of even gebeld?
Sterkte ermee!
Re: heb ik een onsteking?
Het is namelijk net of heb je het idee dat je op dat stuk bijt. Althans dat had ik :( Hij heeft bij mij het tandvlees gereinigd.. En het is er daarna stukken beter op geworden. Alleen zou graag willen dat hij al me tanden even flink nakijkt.. :roll:
Succes!! en sterkte hoop dat het in de tussentijd minder is geworden. En dat je verlossing heb gezocht bij je tandarts!