2 facturen omtrent dezelfde behandelingen

Author:
Anca
Posted:
di, 07/29/2008 - 11:29
Ik zal mij even voorstellen, mijn naam is Anca en woon in Ridderkerk.
eind vorig jaar ben ik na 10 jaar overgestapt van mijn tandarts omdat hij er zelden of nooit was en kwam bij mijn (inmiddels) vorige tandarts terecht, moest uiteraard van alles gebeuren, mondhygieniste voor tanden die zij 1 maand erna moest trekken (???) voor een frame, wat later een plaatje bleek te zijn die niet goed zat er niet uitzag en kieperde, enfin, 2 maanden nauwelijks goed kunnen eten en veel pijnlijke plekken, e-mails verzonden en gebeld om te vragen of dit normaal was en wat ik moest doen, nooit geen reactie gekregen na 2 maanden de verzekeringsmij ingeschakeld en haar administratiekantoor geschreven, hoefde het restant niet meer te betalen en kreeg zelfs het geld dat al was gestort door mij ,terug op mijn rekening, inmiddels mooie frame bij andere tandarts.
Maar ik keek raar op mijn neus, ruim 5 maanden na deze ellende van pijn etc. kreeg ik wederom een rekening voor deze (slechte) behandeling maar nu met een andere factuurnummer erop en wat ik ook schrijf, mw,. reageeert (zoals voorheen) nergens op en blijft via dat administratiekantoor mij aanmaningen sturen, dit kan toch niet?? Ik ben van plan om de tuchtcommissie in te schakelen, wat is Uw mening hierover??

M.vr.Gr.

Anca
vV

inderdaad, doen! overigens uiteraard ook de praktijk aanschrijven hierover, dat u de nota niet betaald en waarom. Als ik dit zo lees rare gang van zaken, waarbij ik met name erg benieuwd ben naar de mening van de praktijk, maar ja ben bang dat dat niet gaat lukken. Niet reageren op reclames is al niet netjes, laat staan op deze manier.

Overigens ook het administratiekantoor aanschrijven! zij zetten in principe in dit soort gevallen de incassoprocedure stil.
di, 07/29/2008 - 15:06 Permalink
Anca

inderdaad, doen! overigens uiteraard ook de praktijk aanschrijven hierover, dat u de nota niet betaald en waarom. Als ik dit zo lees rare gang van zaken, waarbij ik met name erg benieuwd ben naar de mening van de praktijk, maar ja ben bang dat dat niet gaat lukken. Niet reageren op reclames is al niet netjes, laat staan op deze manier.

Overigens ook het administratiekantoor aanschrijven! zij zetten in principe in dit soort gevallen de incassoprocedure stil.


Het vreemde is dat ik inmiddels al meerdere malen contact heb gehad met hen en dat zij steeds aan de desbetreffende tandarts dit voorstellen, maar zij reageert nergens op alleen met Incasseren, niets meer!
Nadat ik de praktijk belde met de vraag of dit een vergissing was kreeg ik te horen dat IK zelf 2 maanden lang geen contact heb gezocht met hen, terwijl ik e-mails heb gezonden ( uiteraard bewaard en ook copietjes van) en gebeld en een brief daar bovenop alles waardoor vorig jaar de boel was kwijtgescholden en het restant is terug gestort Zonder dat ik daarom vroeg overigens!
Hele vreemde zaak, en ja, ik ga stappen ondernemen hiertegen!!
Bedankt voor Uw advies!!

Anca
di, 07/29/2008 - 15:41 Permalink