Ik heb een probleem met mijn bovenprothese.
Al enkele weken heb ik het gevoel of er een knobbeltje op mijn tandeloze gedeelte(achterin )zit;elke keer ga ik er mijn tong overheen om het te verwijderen of met mijn nagel.
Gisteravond alweer en heb ik mijn gebit uitgenomen om te kijken wat het precies is.
Nu blijkt het een gaatje te zijn in het dunne gedeelte. Hebben meer mensen dit probleem?
Ik heb deze prothese nog geen jaar dus ik mag aannemen dat er nog garantie opzit.
In ieder geval ga ik maandag mijn tandarts vragen hoe dit kan verholpen worden of heb ik voor mijn €1200 euro een heel slecht exemplaar gehad?
Al enkele weken heb ik het gevoel of er een knobbeltje op mijn tandeloze gedeelte(achterin )zit;elke keer ga ik er mijn tong overheen om het te verwijderen of met mijn nagel.
Gisteravond alweer en heb ik mijn gebit uitgenomen om te kijken wat het precies is.
Nu blijkt het een gaatje te zijn in het dunne gedeelte. Hebben meer mensen dit probleem?
Ik heb deze prothese nog geen jaar dus ik mag aannemen dat er nog garantie opzit.
In ieder geval ga ik maandag mijn tandarts vragen hoe dit kan verholpen worden of heb ik voor mijn €1200 euro een heel slecht exemplaar gehad?
Re: Gaatje in mijn bovenprothese
Blijft toch het feit dat ik mij bekocht voel voor veel geld.Als dit al gebeurd binnen een jaar wat zal er dan nog meer kapot gaan: inmiddels heb ik al een keer 1 kies laten vervangen omdat die afgebroken was en nu weer een gaatje.En dit alles zonder dat ik harde dingen eet.
Ik kom er net achter dat mijn tandarts vakantie heeft tot begin augustus,kan ik nu ook naar een vervanger voor dit probleem of moet ik wachten tot 10 augustus?
Overigens een eenvoudige reparatie.
Alleen ben ik bang dat een klein gaatje groter wordt en zal leiden tot een breuk van mijn prothese.
Iets te veel gepolijst op het retromolaar pad door technieker,
komt wel vaker voor.
Eenvoudig te herstellen zoals al eerder vermeld.