Vraagje over spoelvloeistof? Wanneer beginnen?

Author:
panda2
Posted:
wo, 03/12/2008 - 14:54
Hallo,

Ik ben net terug van de kaakchirurg ivm het vrijleggen van blijvende hoektanden en kettinkjes hier aan laten zetten. Ik heb nu aan beide kanten boven een mooie wond. Heb een recept voor mondvloeistof mee gekregen maar er is niet verteld wannneer ik hier mee moet beginnen. De wonden zien er bloederig uit en 1 ervan bloed af en toe nog een beetje en ik ben bang als ik vanavond al ga spoelen dat het dan nog meer gaat bloeden of is dat niet erg en moet ik dus vanavond al spoelen of nog even tot morgen ochtend wachten? Wie weet er antwoord?

Ps. Ik mocht ook nog niet teveel drinken het liefst met een rietje? Klopt dit? :smt006
panda2

Dank je wel voor je antwoord.
Heb wel al met een slokje water wat geprobeert er langs te gaan (dus niet heel echt spoelen) Maar aangezien het nog steeds een beetje blijft bloeden was dat ook niet echt een succes. Zelfs bij gewoon wat water drinken gaat het elke keer weer bloeden dus ga probeeren vanavond zacht te 'spoelen' Maar dat mag dus wel al gewoon met dat spoelmiddeltje.

Gelukkig snel een antwoord ik had het echt anders niet geweten. Had veel gevraagd aan de arts maar was dit vergeten te vragen.
wo, 03/12/2008 - 16:12 Permalink
panda2

Had ik ook al bedacht en had ik al geprobeert maar de eerste keer dat ik belde hadden ze pauze (13.00) en de tweede en derde keer waren ze in gesprek. Dus ik zat toch al achter de computter en dacht ik kan het ook ff vragen op het forum. En daar kreeg ik snel antwoord. Anders had ik nog wel gebeld. Ik had niet gaan aanmodderen en het dadelijk toch 'verkeerd' doen. (Ben ik te onzeker voor.)
wo, 03/12/2008 - 18:25 Permalink