Peuter 3 jaar, vijf gaatjes.

Author:
noekie24
Posted:
do, 12/27/2007 - 21:53
Al surfend zie ik dat er een forum over is wat fijn! Ik ben eergisteren voor het eerst met mijn 3 jarige dochter naar de tandarts geweest. ik werd er niet blij van. Ze zou van nature hele diepe "curven" in haar kiezen hebben waar etensresten in blijven plakken en kortom dus gaatjes zijn geworden. Ze heeft in de allerlaatste kiezen recht onder twee, linksonder twee, en bovenaan rechts een begint gaatje.

Mijn vraag gaat over de behandeling, ze willen haar een verdovings syroop geven en dan ook lachgas wat haar meer relax moet maken. Deze verdoving zou slechts 1 uur duren. Dus zei de tandarts dat hij haar in drie verschillende afspraken moet gaan behandelen. Het lijkt me zoveel medicijn in zo'n klein lijfje.... Ze heeft nog ondergewicht ook...Is er een andere oplossing mogelijk dat ze er in 1 keer vanaf is? Bijvoorbeeld 1 keer algehele narcose en de boel fixen? KLinkt de behandeling zoals aangeboden logisch?

Ik maak me erg bezorg enb hoop heel erg op antwoord, ik woon wellicht niet in Nederland meer maar in Israel maar ik ben heel benieuwd hoe dit in Nederland aangepakt word.

Bij komend lullig iets is dat de behandeling 60 euro per gaatje gaat kosten voor haar...... 50 euro voor de verdovingen. Maar het ergste vind ik dat we drie keer moeten.Zo zielig voor haar....
Help!