Zwelling op gehemelte

Author:
Bloem82
Posted:
di, 11/06/2007 - 18:32
Ik heb een vraag!

Sinds gister kreeg ik beetje last van m'n gehemelte rechtsachterin, en vandaag had ik er een zwelling op. Er is verder niks van te zien, maar je voelt wel dat het iets gezwollen is, en er zit een beetje 'druk' op, en dat voel ik ook een beetje op mijn achterste kies. Geen pijn maar wel een vervelend gevoel!

Nu ben ik vorige week woensdag nog bij de tandarts geweest voor controle en die zei dat alles okee was kreeg zelfs nog een compliment voor mijn goed schoongehouden gebit :smt003

Nu heb ik al maanden last van hoofdpijn en enkele weken terug is bij mij een sinusitis vastgesteld (chronisch) van de bijholte onder mijn rechteroog. Heb hier pufjes voor gehad en het is beter geworden eigenlijk geen hoofdpijn meer. Ik moet alleen nog wel binnenkort foto maken van de holten en een allergietest doen.

Ik weet nu niet of ik morgen nou de tandarts moet bellen of de huisarts :roll: Of heeft iemand ervaring hier mee?

Ik heb nog 1 verstandskies rechts onderin en die moet er binnenkort ook uit maar dan bij de kaakchirurg.
hello jozefien

Bloem , heel mooi zo'n compliment, maar heeft de tandarts foto's gemaakt? Ik zou de tandarts even bellen en hem naar die achterste kies laten kijken, het lijkt mij dat daar een ontsteking zit. misschien kunnen de tandartsen nog reageren als ik het mis heb.Sterkte :smt006
di, 11/06/2007 - 19:14 Permalink
Bloem82

Vorige week had ik dus controle en nergens last van en volgens de tandarts was alles in orde,
en sinds gister dus ineens die zwelling.

Geen foto's gemaakt, want was geen aanleiding voor. In 2008 worden er wel weer foto's gemaakt ter controle.

Denk dat ik morgen de tandarts maar bel, ze ziet me aankomen, vorige week alles nog goed en nu ineens ergens last van :smt001
di, 11/06/2007 - 19:33 Permalink
hello jozefien

ja, het is nu eenmaal vaak zo met kiespijn, soms heb je het opeens heel erg! misschien zat er een lek in de vulling en is de caries verder gegaan , zonder foto weet je dat niet. Inderdaad morgen maar even bellen. Sterkte.
di, 11/06/2007 - 22:09 Permalink