Help !!!!

Author:
gonnie77
Posted:
di, 10/16/2007 - 00:48
Hallo voor wie dit leest,
ik ben een vrouw van 52 , en heb al van dat ik een kind was pijn ,en problemen gehad , nu ben ik zover dat alles boven is getrokken , het waren er maar twee , en in mijn ondergebit zijn er 3 getrokken , nu voel ik een stuk kies (boven) die niet goed is weg gehaald , ik heb erg veel pijn als ik mijn prothese in doe en eten is hel , ik was bij mijn tandarts vandaag voor de pijn en zonder dat prik instrumentje zag hij al dat er geen kies resten zijn achtergebleven , en hij heeft een foto gemaakt en volgens hem waren er geen kies rechten achter gebleven , ik vertrouw hem , maar met mijn tong en met mijn vingernagels voel ik toch tandresten mijn nagels schrapen er over , ik voel keiharden punten ,overmorgen moet ik weer terug dat is 17-10-07 om 14.05 ,maar ik voel mij hulpeloos , ik wil zo graag hulp , dus AUB help mij.
Met vriendelijke groeten van Gonnie.
joost41

Ik ben geen experd maar heb net zelf 3 getrokken kiezen.

tip: kijk na het trekken altijd naar de kies of hij er helemaal compleet uit gekomen is en dus geen stukjes zijn afgebroken, merk je aan scherfjes er af

Het kunnen hele kleine stukjes kaakbeen/tand zijn die er na de extractie uit de wond komen, das heel normaal, hoewel in dit geval klinkt het wat groter al hele kleine stukjes (1mm)

Het kan natuurlijk gewoon je kaakbot zijn, wat je voelt omdat er een nieuwe situatie ontstaan is

Nog n tip, niet te veel met nagels in die wondjes zitten ivb met bacterien, en goed spoelen met zout water of verdunde waterstofperoxide 1%

Het beste is de volgende keer precies aan te wijzen waar je wat voelt, dan zal je tandarts dit interpreteren, komt prima in orde, sterkte.
mvg
di, 10/16/2007 - 02:36 Permalink
gonnie77

Hallo Joost,
bedankt voor jou antwoord, ik had zelf ook eraan gedacht gisterenavond dat het wel eens het kraakbotje kon zijn omdat de wond zo diep is , nogmaals bedankt ,vriendelijke groeten van Gonnie.
di, 10/16/2007 - 20:30 Permalink